Witam,
Wreszcie przedstawię mój stary rower jakim jest GT Zaskar LE z roku 1993. Kupiłem ramę dobrych kilka lat temu ( z 5 chyba ) i poskładałem na częściach które nazbierały się przez lata rowerowania.
Rower służy głównie jako zimówka i czasami jako dojazdowy do pracy. W sumie mało co nim śmigam, ale blisko 6000 tyś km się przez te lata uzbierało.
Jak wspomniałem - nie wiele jest tu z retro. Na uwagę zasługuje sama rama, klameczki XTR i przednia przerzutka XTR szarak ( dzięki focker ).
Hamulce Deore, wideł Duke, piasty deore, tył X-7, korba LX, kaseta XT.
Nosiłem się z zamiarem polerki, ale skończyło się tylko na takiej wstępnej po zaraz po zakupie. Niestety już pojawiło się trochę nalotu, ale i tak rower dalej mi się bardzo podoba.
Planów na najbliższy czas w związku z rowerem nie mam. Może widelec za rok lub dwa. Tu chyba postawię na Rebę lub Sida, ale też nie retro.
#3
konkretnie rzecz ujmując, to dróg publicznych mało co ten rower widzi. Wjeżdżam prosto w las z domu, także staram się nie męczyć go :)
ZaSkAr/ SaNcTiOn
#4
takie mieszanki nie mój klimat więc nie będę się mądrzył - natomiast ramce może jakiś napis byś zapodał? rower na pewno wizualnie by zyskał
#5
Mam świadomość, że troszkę "zeszmaciłem" taką ramę, ale trudno.
Próbowałem załatwić oryginalne naklejki, ale niestety lipa. Sprzedający ramę, pamiętam chciał mi je sprzedać, ale nie chciałem.
Z racji tego, że rama jest stosunkowo stara, to bardzo mnie ciekawiło jaką miała historię, ilu właścicieli, ile km przebiegu i w jakich krajach przebywała. Niestety ślad urwał mi się na dwóch użytkownikach stąd i koniec. :)
Próbowałem załatwić oryginalne naklejki, ale niestety lipa. Sprzedający ramę, pamiętam chciał mi je sprzedać, ale nie chciałem.
Z racji tego, że rama jest stosunkowo stara, to bardzo mnie ciekawiło jaką miała historię, ilu właścicieli, ile km przebiegu i w jakich krajach przebywała. Niestety ślad urwał mi się na dwóch użytkownikach stąd i koniec. :)
ZaSkAr/ SaNcTiOn
#6
Ramę dobrze byłoby wypolerować i jak szef wspomniał, dorzucić naklejki
Takie miał ten rocznik w oryginale:
http://www.ebay.co.uk/itm/NOS-GT-Zaskar ... Sw7GRZCLBu
Takie miał ten rocznik w oryginale:
http://www.ebay.co.uk/itm/NOS-GT-Zaskar ... Sw7GRZCLBu
#7
sram x7 w tym dziale to brak szcunku dla tego forum
tu masz mala/wielka sciage jak to powinno wygladac
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=7073
tu masz mala/wielka sciage jak to powinno wygladac
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=7073
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#8
Przerzutka jak przerzutka, te korby to niezły klocek. Kiedyś spaskudziłem nimi też GT, tyle że STS DHmarcin74 pisze:sram x7 w tym dziale to brak szcunku dla tego forum
tu masz mala/wielka sciage jak to powinno wygladac
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=7073
#9
Napisałem na wstępie, że nieco "zeszmaciłem" rower. Dla mnie klimat ma sama rama, ale staram się z biegiem lat i wolnych środków pieniężnych polować na jakieś perełki.marcin74 pisze:sram x7 w tym dziale to brak szcunku dla tego forum
tu masz mala/wielka sciage jak to powinno wygladac
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=7073
ZaSkAr/ SaNcTiOn
#10
Dajcie żyć z tym składaniem roweru pod katalog czy szpej z epoki. Niech każdy składa jak mu pasuje :) Można zrobić rower na nowych szpejach, ingerować w ramę a jednak stworzyć coś fajnego . Przykład
#13
Przecież nikt tutaj nawet słowem nie wspomniał żeby stricte pod katalog robić.
Sam jestem bardziej zwolennikiem użytkowego retro. Przykładów że rower może wyglądać fajnie, nawet na nowszych szpejach jest sporo. Tylko potrzeba jest jakaś wizja. I chyba po to jest forum żeby ewentualnie coś sugerować.
Zdejmij rogi z giętej kierownicy albo zamontuj prostą i z czasem zmień korby a już będzie +10 do lansu :)
Sam jestem bardziej zwolennikiem użytkowego retro. Przykładów że rower może wyglądać fajnie, nawet na nowszych szpejach jest sporo. Tylko potrzeba jest jakaś wizja. I chyba po to jest forum żeby ewentualnie coś sugerować.
Zdejmij rogi z giętej kierownicy albo zamontuj prostą i z czasem zmień korby a już będzie +10 do lansu :)
#15
Zdjęte :)Radziej pisze:
Zdejmij rogi z giętej kierownicy albo zamontuj prostą i z czasem zmień korby a już będzie +10 do lansu :)
A rama to co ? hmm ? :))hit00r II pisze:Jedyne co jest fajne w tym rowerze to przednia przerzutka i klamki
ZaSkAr/ SaNcTiOn
#16
Mi się te pokraczne ramy od GT nigdy nie podobałyrozpoznanie pisze: A rama to co ? hmm ? :))
A taka goła bez żadnego lakieru tym bardziej
No ale niektórzy użytkownicy tego forum uznają to za komplement ponieważ moje podejście jest mocno specyficzne