Centurion Rocky Racoon

#1
Siema !

Jestem Łukasz , kilka ładnych lat temu troche pedałowałem i od jakiegos czasu całkiem przypadkiem zaczełem poszukiwania starszego roweru .
Poprostu bardzo podobaja mi sie niektore projekty z tego forum i to skusiło mnie do nabycia czegos ,,wiekowego'' .


Rower ma smigac po miescie , troche czasem po lesie , mają mu nie byc straszne korzenie i fajnie by było znowu pozjeżdżać 50-60 miedzy drzewami w okolicznych lasach .

Czy rower z tym osprzetem nadaje sie na te forum w tym dziale ? Prosze Was o napisanie mniej wiecej w ktorych latach były produkowane ,,graty'' roweru :)


! Centurion Rocky Racoon !

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

#2
Troche mieszaniec sprzetowy) Bylem go ogladac zanim kupilem GT. Facet chcial oddac za 500. Fajna rama, kaseta...Zeby zrobic z niego cos " wyjatkowego" musial bys wpakowac duzo wiecej kasy za ile go kupiles.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#9
no i jak zwykle nic w temacie tylko pierd.O.le.nieeeee.

A propo roweru , nie sugeruj się tekstem wymiany hamulców na canti bo przy Twojej wadze nie będą hamowały poprawnie mocno, zostań przy v-kach , bezpieczne i mocne.
Do tego roweru szkoda dokładać, lepiej korzystać tak jak jest, na forum jest tylko parę osób, które korzystają z roweru reszta to muzealnicy szrociarze :-P .
www.velotech.pl

#10
Piotr, Nagram Ci filmik jak jednym palcem cantami blokuje tylne kolo na asfalcie. Zgadzam sie w pelni z Toba ze nie warto za duzo zmieniac. Rower fajny i pojezdzi dlugo. Jak miales troche przerwe w tym sporcie to lepiej kup dobre buty i ciuchy niz np. inne manetki. Wiem.po sobie bo w lutym tez po kilku latach przerwy zaczalem od nowa systematycznie jezdzic.
Z czasem sam podejmiesz decyzje co dalej z tym rowerem. Wyjdzie w praniu)
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#11
Witam.

W sumie baza niczego sobie, może bez wodotrysków ale żeby wejść w rowerowanie całkiem ok.

Pierwsze spostrzeżenie miałem takie że to trochę kundel ale po chwili widać że nie jest tak źle.
Pierwsze co to zastanowiłbym się jak kasetę 8 biegów połączono z manetkami na 9 - to chyba nie ma prawa działać :-) W sumie tym warto zająć się na początek - albo 9 biegów (epokowo średnio) albo zmiana klamkomanetek na czarnago LX'a i wtedy canty (chyba lepsza opcja) która sfinansuje się po sprzedaży tych gratów co masz.
Drugie kuje w oczy tylne koło, o coś na piastach Edco pewnie będzie ciężko ale jakby obręcz sie zgadzała mnie więcej to już tragedii nie będzie.
Reszta to w sumie estetyka - jakby wrzucić jakiś fajny kokpit np od Ritchey'a to będzie fajny spójny epokowo rowerek.

pozdrawiam
Maciej
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#12
Dzięki za zainteresowanie .

Oczywiście tylna obręcz obowiązkowo do wymiany bo nie pasuje kompletnie , inna detka ( z przodu samochodowa ) . Do wymiany tylna opona bo po przejechaniu kilku km ,,zmurszała'' . Zaczęła pękać od starosci ?

Z tego co piszecie wszystko mniej więcej rocznikowo podobne .
Przerzutka tył działa idealnie , przód po wrzuceniu na 3 spadał poza ostatni blat a na 1 spadał na suport :-/


Piotr,
Do tego roweru szkoda dokładać, lepiej korzystać tak jak jest, na forum jest tylko parę osób, które korzystają z roweru reszta to muzealnicy szrociarze
Widziałem czytajac forum jako nie zarejestrowany jaki ,,rygor'' panuje w temacie montażu nowszych lepszych gratów do starszej ramy :P Pozdro ,,Szrociarze'' !

Jestem maniakiem jednej marki aut i wyglada to wszystko podobnie .

Chce aby rower w całości był na gratach z podobnych lat + ma być zajebiście sprawny.

Z czasem wyjdzie , narazie kosmetyka i klepanie km !

Pozdro !

#15
triace pisze:Problemy z przednią przerzutka masz z powodu złej regulacji. Śrubokręt, dwie srubki i działaj. No chyba ze jest pogieta w co wątpię

Przezutke wyregulowem po pierwszej jeździe .
Do wymiany linki i pancerze ponieważ czuć ,,że trze" w środku . Tylny hamulec to samo . Poza tym pancerze są za długie , za dużo nie potrzebnych gięć i oporów.

W sumie detale . :)
cron