Skończony Wheeler na miasto i wieś. Stał i czekał chyba ze dwa lata, katalogowo był na xt 730, więc w większości to ta właśnie grupa - piasty, rd + fd, korby i blaty, kanti, manetki - wszystko 730.
Dużo szukania (nie chciałem adapterów) z resztą części takich jak stery, mostek czy sztyca - bo wymiary - sztyca to 31,4; mostek i stery 1 1/4.
Nie ważyłem typa, ale pewnie są to okolice 9 kg?
#4
Taka sama rama w rozmiarze 16.5 (to jest 18) waży 1600gr, twierdzi ebayAdamello pisze:8 kilo to na księżycu chyba. Dobrze będzie jak zejdzie poniżej 10.
#5
A thomson troche kwestia przypadku. Wylicytowalem go za 20E u Niemcowmekp pisze:Ladny kawal roweru.
Thomson troche tu nie pasuje.
#7
Kolejny uratowany
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike
#8
Ta sztyca tu RAZI
Jakaś taka nowa jest hehe
Zaciski Ringle za 40 zł
Miałeś Panie farta
Ten rower jak będzie ważył 10,5 kg to już będzie dobrze
Jakaś taka nowa jest hehe
Zaciski Ringle za 40 zł
Miałeś Panie farta
Ten rower jak będzie ważył 10,5 kg to już będzie dobrze
#10
Bo mi sie pomylilo i rzeczywko, wczoraj podnioslem 8-kilowy rower i to totalnie inna sprawa, mam nadzieje, ze jednak sa to okolice 10.mekp pisze:Czemu kanty nie te co trza?
a sztyca - moze zakleje logo tasma izolacyjna, nie bedzie sie tak rzucac w oczy
#11
Bardzo fajny jest ten model. Gdybym miał większy rozmiar to nigdy bym go nie sprzedał. Niestety tylny trójkąt miałem za krótki i wadziłem nogami o przerzutkę.
Temat o tym sprzęcie znajdziesz tutaj.
Ten rower raczej chodził na XTR.
Z tego co się orientuję to był najwyższy model ramy do momentu pojawienia się wersji ZX chociaż może to jeszcze ktoś sprostuje.
Temat o tym sprzęcie znajdziesz tutaj.
Ten rower raczej chodził na XTR.
Z tego co się orientuję to był najwyższy model ramy do momentu pojawienia się wersji ZX chociaż może to jeszcze ktoś sprostuje.