Pierwsza jazda już była, rowerk prowadzi sie nadzwyczaj lekko ,a le chyba jednak korba bedzie na standard czarna i srebrne blaty, pakiet skróce do 110 bo 107 nie mam w tej chwili., gripy zmieniłem na 8 biegowe jak i bębenek w piaście z tyłu na xtr-owski 8 biegowy, aby dopasować sie do komponentów jakie mam na składzie, czyli lekki mix, ale w stylu pasujacym do koncepcji.
#33
Podoba mi się. Ładnie zrobiony plus ładna linia ramy. Wygląda na "szybki" rower. Znajomy miał stalową alpinę tylko większą i trochę starszą, ponoć bardzo dobrze jeżdżą.
#34
Jeszcze sie zastanawiałem na inną wersja hamulców, starszą wersją Shimano typu skrzydełka ala przełajowe, czy hamulec nie będzie bardziej skuteczny , ale to sie posprawdza w wolnym czasie i w lepszych warunkach.
Co ciekawe, ostatnio montowałem 3 rowerki retro i każdy z nich lepiej podjeżdza niż moje nowoczesane maszyny na amorach, tarczówkach itd, te rowerki po prostu śmigają pod górke.
Co ciekawe, ostatnio montowałem 3 rowerki retro i każdy z nich lepiej podjeżdza niż moje nowoczesane maszyny na amorach, tarczówkach itd, te rowerki po prostu śmigają pod górke.
#35
Miałem ramę tej uniwegi w ręku, i powiem Ci, Radziej, że to jeden z tych rowerów, co rozjaśniają duszę – piękna w swojej harmonijnej prostocie.
Kibicuję temu projektu – jest w moim typie.
Ot, co.
Kibicuję temu projektu – jest w moim typie.
Ot, co.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#36
mimo że czorny jak smołaaldek pisze:est w moim typie.
Ot, co.
a co do hamulców - skuteczność może i wzrośnie, ale design straci Za młoda ta rama na nie...
#37
Ej, czepiasz się. Miał mieć niebieskie akcenty, i mam nadzieję, że będzie je mieć. Poza tym, sztyc und most und kierownik jeszcze nie posmołowany, na szczęście.
Ale rzeczywiście, przyjrzałem się tym najnowszym zdjęciom, i obręcze są smołowane, kurka. I niebieskawe siodełko tyż zanikło...
Ale rzeczywiście, przyjrzałem się tym najnowszym zdjęciom, i obręcze są smołowane, kurka. I niebieskawe siodełko tyż zanikło...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#38
Staram sie utrzymać kolor czarny i srebrny wg sWojego "smaku" , niebieskie, akcenty, no tutaj coś mierzyłem ale nie wychodzi jakbym chciał, miały być nyple alu niebieskie, ale mam dobre tanie szprychy 1.8 nierdzewki i tak wyszło, poza tym ta granatowa otoczka napisu jest niewiele widoczna i sądze że nie ma potrzeby dodawać więcej niebieskiego.
Zminiłem korbe jednak na LP LX 46/36/26 .
Zastanawiałem się tą nad XTR 93 bo mam piasty/korby/przerzutki/hamulce , tak patrzyłem i pasowałoby nawet ,ale jednak koncepcja czerni wygrywa.
Do zdobycia pozostała mi sztyca, mostek i kierownica, te dwie ostatnie części chciałbym sygnowane Univegą , ale te co są kolorem nie pasują tak do końca, hm może by trysnąć farbką ? , no jest to do przemyślenia, ewentualnie coś z połowy 90-tych lat , Ritchey, Syncros albo jakieś Zoom-y .
Zminiłem korbe jednak na LP LX 46/36/26 .
Zastanawiałem się tą nad XTR 93 bo mam piasty/korby/przerzutki/hamulce , tak patrzyłem i pasowałoby nawet ,ale jednak koncepcja czerni wygrywa.
Do zdobycia pozostała mi sztyca, mostek i kierownica, te dwie ostatnie części chciałbym sygnowane Univegą , ale te co są kolorem nie pasują tak do końca, hm może by trysnąć farbką ? , no jest to do przemyślenia, ewentualnie coś z połowy 90-tych lat , Ritchey, Syncros albo jakieś Zoom-y .
#39
Nie, no luz, przecież to Twój rower, więc ma Ci się podobać. To raz.
Ale moim zdaniem to światełko niebieskie wokół napisu wcale nie jest takie niewidoczne.
Z tymi nyplami niebieskimi, to masz rację, może i lepiej nie. Ale z tym siodełkiem – to grało. Takie jest moje zdanie.
Ale moim zdaniem to światełko niebieskie wokół napisu wcale nie jest takie niewidoczne.
Z tymi nyplami niebieskimi, to masz rację, może i lepiej nie. Ale z tym siodełkiem – to grało. Takie jest moje zdanie.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/