Tylny Damper Pro Shock 02-R

#1
Cześć,
odbudowuję fulla Wheelera w którym siedział wyżej wymieniony damper -
gdy go kupiłem damper działał poprawnie .
Rower miał zostać kompleksowo odnowiony,
więc musiałem go zdemontować by odświeżyć ramę.
Okazało się, że niemożliwe jest odkręcenie "nierdzewnej" śruby mocującej od tylnego wahacza;
aluminium i nierdzewka w wieloletnim kontakcie połączyły się ze sobą do tego stopnia, że
ukręciłem klucz a śruba ani drgnęła (temperatura i wd40 też nie pomogły)
Musiałem się sporo natrudzić by wyjąć damper, w wyniku czego uszkodziłem gniazda mocujące
i zawór Schradera.
Mocowania się dotoczy... to nie problem
Zawór był wklejony na Loctite i też łatwo się nie poddał -
najpierw go wyciąłem , potem nabiłem torxa i wreszcie wykręciłem.

Wcześniej rozkręciłem go, żeby zobaczyć w jakim stanie jest środek i wszsytko było ok,
jednak teraz gdy odkręcałem trzymając za korpus, odkecił się też wewnętrzny trzpień
i wysmarkało cały olej z tłumika ...

czy to jest jeszcze do odratowania ?
Załączniki
IMG-4290.JPG
IMG-4289.JPG
IMG-4287.JPG
IMG-4286.JPG
IMG-4285.JPG
IMG-4283.JPG
cron