Cześć,
odbudowuję fulla Wheelera w którym siedział wyżej wymieniony damper -
gdy go kupiłem damper działał poprawnie .
Rower miał zostać kompleksowo odnowiony,
więc musiałem go zdemontować by odświeżyć ramę.
Okazało się, że niemożliwe jest odkręcenie "nierdzewnej" śruby mocującej od tylnego wahacza;
aluminium i nierdzewka w wieloletnim kontakcie połączyły się ze sobą do tego stopnia, że
ukręciłem klucz a śruba ani drgnęła (temperatura i wd40 też nie pomogły)
Musiałem się sporo natrudzić by wyjąć damper, w wyniku czego uszkodziłem gniazda mocujące
i zawór Schradera.
Mocowania się dotoczy... to nie problem
Zawór był wklejony na Loctite i też łatwo się nie poddał -
najpierw go wyciąłem , potem nabiłem torxa i wreszcie wykręciłem.
Wcześniej rozkręciłem go, żeby zobaczyć w jakim stanie jest środek i wszsytko było ok,
jednak teraz gdy odkręcałem trzymając za korpus, odkecił się też wewnętrzny trzpień
i wysmarkało cały olej z tłumika ...
czy to jest jeszcze do odratowania ?
- POWITANIE
- - PRZEDSTAWIAMY SIĘ
- Główna kategoria forum
- - SPRZĘT
- - WARSZTAT
- - FIRMY, FIREMKI, MANUFAKTURY I MOLOCHY
- - INNE DYSKUSJE
- JAZDA
- - JAZDA
- - ZLOTOWO
- GALERIE
- - Retro MTB
- - MTB 2000+
- - SINGLE SPEED
- - Retro SZOSA / PRZEŁAJ
- - INNE (BMX, PRL)
- - SKANY KATALOGÓW
- INNE
- - HYDE PARK
- Technicznie czyli wszystko o FORUM
- - Uwagi i Propozycje
- - Forum Testowe