Rozbieralność klamek hamulcowych

#1
Czy ktoś może mi powiedzieć czy można I jak rozebrać klamki hamulcowe (osobno dzwignia osobno korpus). Pytanie wiąże się z konceptem Trek 970. Jako że mam już sporo dodatków purpurowych to chciałbym I klamki w tym kolorze.
Wiem, że można dostać Tektro anodowane jednak wolałbym tego uniknąć po pierwsze chciałbym żeby to były albo klamki XT 739 I najlepiej cale wymalowane na purpurowo albo - jeśli zdecyduję się na bardziej "współcesną wersje" Avidy FR5 lub SD7. Czy to wogóle możliwe?

Re: Rozbieralność klamek hamulcowych

#2
Mam akurat 739 w domu i z tego co widzę to one są bez problemu rozbieralne, jest brok na imbusa wkręcony od boku w dźwignię w miejscu, na którym jest osadzona tulejka dzięki, której dźwignia obraca się w korpusie. Inną sprawą jest to, że te wszystkie szalone purpury to zazwyczaj jest anoda i jeśli chciałbyś to malować na taki kolor to musisz sobie dobrze dobrać farbę pod kolor reszty gratów. Miałem jakiś czas temu stalowy mostek, który był właśnie malowany pod kolor reszty komponentów z anodowanego alu i było to dobrane wzorowo, ale nie ja to malowałem, nie mam pojęcia jaki to był lakier.
Części na sprzedaż:
https://m.olx.pl/oferty/uzytkownik/1eZ3x/