Re: Opony, zużycie a bezpieczeństwo

#15
kamilmozej pisze:
2020-03-11, 19:50
Piotr pisze:
2020-03-09, 11:32
Jak zwykle, ludzie zdziwieni że coś się zużywa, niemożliwe coś nieprawdopodobnego .... hahahahahah ...gleba.
Jak się człowiek naczyta marketingowych pojęć ''safety system, dura skin, kevlar, nylon, aramid'' czy czego tam jeszcze nie ma w tych oponach, to się potem i dziwi.
Warto dopłacać do wersji zwijanej?
Opony zwijane są lżejsze ze względu na zastosowanie usztywnienia np z linki kevlarowej a nie drutu stalowego.
Najczęściej mają wyższe dpi czyli oplot warstwy podstawowej, choć zdarzają się wersje takie same tylko usztywnienie w 2 wersjach.
Tak na miasto nie ma znaczenia większego, ważne żeby nie kupować taniego chińczyka bo on się kruszy , pęka i powstają dziury
Powiem tak, najczęściej sprzedaję dla turystów miejskich taki model
https://www.ceneo.pl/63594923
jest też produkowana przez CST i jest grubsza, więcej gumy, doskonała na takie cioranie po krawężnikach.
a jak ktoś czasem musi przez teren przejechać to np Kenda Koyote front i rear zakładamy

Jeśli np chcesz gładkie czy inne to są też w wersjach z wkładką antyprzebiciową a nawet z wkładką stalową .
www.velotech.pl
cron