Re: tuning bębenka

#2
Nie oglądaj takich porad, to są porady dla idiotów. później tacy dzwonią do mnie albo piszą maile bo im się bieżna zużyła i jak ją wymienić ............
To nie jest tuning tylko niszczenie sprzętu na własne życzenie, ale kto bogatemu zabroni.

w latach 80 tych w Shimanowskich bębenkach niektórzy sobie robili głośniejsze do czasu aż im się popsuły .

A teraz technicznie.
Im bardziej będzie zapadka wysunięta do góry tym szybciej ją przewalisz w drugą stronę i będzie ostre koło, masz na to gwarancje.

Popatrz tutaj następna "porady" ? czy głupota !

https://www.youtube.com/watch?v=iLwRo28nhgQ

Naklejkę z przerzutki przód ma obowiązek usunąć sprzedawca po regulacji, naklejki z tarczy nie usuwa się dla klienta bo pokazuje że tam ręki nie wolno wkładać, a osłona powinna zostać tam gdzie jest, nic prawie nie waży a w przypadku jak klient lekko zegnie hak to mu łańcuch nie poniszczy szprych i nie zakleszczy się na amen, jak wpadnie na osłonę to się go da wyciągnąć.

Głupich porad jest masę w sieci, nie warto tego oglądać bo produkują je ludzie bez odpowiedniego wykształcenia i przygotowania.

Aha odblaski na kołach są obowiązkowe, można je zastąpić oponami jeśli mają pasek odblaskowy, lub obręcze jak mają odblaskowe naklejki
A w Austrii dawniej za brak odblasku jednego na kole mandat koleś dostał 50 szylingów ( taka była waluta wtedy ), a na kole miały być dwa i dwa koła razem 4 x 50 = 200 szyli.
Amen.
www.velotech.pl

Re: tuning bębenka

#5
Piotr pisze:
2019-08-19, 19:03
Aha odblaski na kołach są obowiązkowe,

Qué ???
A jaki to konkretnie przepis bo pierwsze słyszę.
PŁACĘ ZŁOTEM ;-) Tioga PsychoK SkinWall; Sztyca 26,4 - Roox, Suntour XCPro, RaceFace; Sztyca 27,2 Controltech srebrna; Kierownica alu Zoom 130 złotawa, Mostek ahead czarny i srebrny ControlTech mocowanie kiery jedna śruba,11/8,110-120mm

Re: tuning bębenka

#7
Odblaski na szprychy i pedały

Barwa żółta samochodowa również ma zastosowanie w rowerze. W tym kolorze muszą być odblaski, jakie umieszcza się w pedałach (co ciekawe, nie są one obowiązkowe, ale jeśli się na nie zdecydujemy, powinny mieć właśnie taką barwę). To samo dotyczy kół. Jeśli zdecydujemy się montować odblaski na szprychach, przepisy określają, że musimy założyć przynajmniej cztery (po dwa z przodu i z tyłu, skierowane w lewo i w prawo) i muszą one mieć barwę żółtą samochodową.



Przedni odblask jest nieobowiązkowy, ale jeśli się na niego zdecydujemy, musi to być odblask w kolorze białym. Oba odblaski, przedni i tylny, powinny być widoczne, przy oświetleniu światłem drogowym, w nocy i przy dobrej przejrzystości powietrza, z odległości przynajmniej 150 metrów.

Inne zrodlo :

Zatem co te przepisy oznaczają? Jeżeli jedziemy w ciągu dnia (jest dobra widoczność) rower musi być wyposażony co najmniej: w jedno tylne, czerwone, odblaskowe światło, które nie może mieć kształtu trójkąta, w jeden hamulec oraz dzwonek. I to tyle.

Re: tuning bębenka

#8
Piotr pisze:
2019-08-20, 19:21
To sobie poczytaj przepisy odnośnie wyposażenia roweru za granicą danym kraju w ruchu miejskim, a nie udawaj .
Ale co mam se poczytać? Weź teraz nie ściemniaj, przecież mówimy a ja pytam o przepis o żółtych w PL.
PŁACĘ ZŁOTEM ;-) Tioga PsychoK SkinWall; Sztyca 26,4 - Roox, Suntour XCPro, RaceFace; Sztyca 27,2 Controltech srebrna; Kierownica alu Zoom 130 złotawa, Mostek ahead czarny i srebrny ControlTech mocowanie kiery jedna śruba,11/8,110-120mm
cron