Obrócenie środkowej koronki korby o 90 stopni - zdaje egzamin ? FC-M750

#1
Witam,

Przegapiłem moment wymiany łańcucha i jeździłem dalej, odkładając wymianę kasety i łańcucha. Efekt - podpiłowane ( ale nie jakoś tragicznie ) zęby środkowej koronki korby. Objawy :
Po założeniu nowej kasety i łańcucha, jeżdżąc na środkowej koronce czuć i słychać chrobotanie, przy mocniejszym depnięciu wózek przerzutki nawet lekko skacze - ruch 1 cm przód-tył. Oczywiście na dużej i małej z przodu wszystko perfekt. Wiem, że najlepiej kupić nową, ( oryginał z aluminium i taki mam ) ale postanowiłem obrócić o 90 stopni środkową koronkę żeby przekonać się czy to zda egzamin. Wypustki - wybrzuszenia od wewnętrznej strony środkowej ( 32 z ) koronki są nieco inne w standardowym położeniu - około 2 cm, a po obróceniu - w ich miejsce przyszły teraz wybrzuszenia nieco krótsze - 1 cm - ciekawe jak ze zmianą biegów ? Jest niestety pierdyliard stopni Celsjusza na dworze dzisiaj i nie wiem czy się zmuszę do jazdy, ale ciekawość mnie zżera i pomyślałem, że zapytam czy ktoś to przerabiał i czy dało pozytywny efekt.

Zdjęcia słabe - w trakcie czyszczenia i już po założeniu ( i obróceniu )
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Ale tu dobrze widać wypustki na koronce 32z : ( na tym zdjęciu są poprawnie - u mnie po obróceniu te krótsze są w miejscu dłuższych ze zdjęcia )
https://6.allegroimg.com/original/0cf0a ... edf4982736

Ktoś próbował tego zabiegu ?