Bomber Z2 - koło nie siedzi prosto

#1
Raczej nie wpływa to na jazdę, ale wierci dziurę w psychice - po zamontowaniu koła (kół) w amortyzatorze widać że nie wypada ono po środku, pod rurą sterową. Widać to również po ramionach hamulca, gdzie praktycznie jedna ze śrub regulujących napięcie jest prawie nie ruszona. Rozumiem kiedy była bo to wina złożenia. Tak jak np. w RST Mozo, gdzie golenie ustawia się "na oko" w koronie. W bomberze wchodzą tylko do pewnego momentu, ładnie blokują się na rancie w koronie.
Amor ma wybite na koronie '97, na lagach dolnych '98...

Re: Bomber Z2 - koło nie siedzi prosto

#4
Nie trzeba innego kola dawac ,wystarczy to co masz obrocić o 180 stopni i zobacz jak siedzi teraz. Jak bez zmian ,kolo jest centryczne ,jak blizej bedzie drugiej strony ,wina widelca.
GT RTS3 ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,

Re: Bomber Z2 - koło nie siedzi prosto

#6
Retromen pisze:
2019-01-18, 23:17
Nie trzeba innego kola dawac ,wystarczy to co masz obrocić o 180 stopni i zobacz jak siedzi teraz. Jak bez zmian ,kolo jest centryczne ,jak blizej bedzie drugiej strony ,wina widelca.
Po 4 kole tak zrobionym wyszło że z amorem jest coś nie tak.
focker pisze: Odkręć śruby podkowy widelca, ustaw koło równo, dokręć śruby podkowy.
Dzięki, pomogło ;-) Musiałem jedną lagę nacisnąć żeby weszła jakieś 2-3mm i dopiero wtedy dokręcić podkowę.