Nyple wkręcone na odwrót

#1
Mam stożkową obręcz REMERX GRAND i chcę je rozpleść
Ku mojemu zdziwieniu jak ściągnąłem oponę i opaskę, okazało się że nyple są wkręcone na odwrót :shock:
Macie jakiś patent?? albo jakiś klucz żeby to można było odkręcić??
Bo szczerze powiem pierwszy raz się spotkałem z takim rozwiązaniem :roll:
Załączniki
IMG_20181222_181332568.jpg

#4
To są nyple odwrotne, ukryte, są wersje 4 kątne i 6 kątne i różnej "grubości" wejście pod klucz.

Dostaniesz i nyple i klucze do nich np ja mam bez problemu wszystkie prawie na serwisie bo muszę mieć .
Sobie też robiłem karbony z nyplami ukrytymi.

Nyple jak nyple i koła jak koła, nie ma co sie dziwić.
Gorzej się centruje, ale da się wytrzymać.
www.velotech.pl

#7
Piotr, A kojarzysz moze do pierwszych cosmicow jaki rozmiar?
GT RTS3 ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909,

#12
Pierwotnie była.pewnie założona niska jednokomorowa obręcz. Ktoś ją zmienił na stożek i szprychy okazały się za długie, więc wymyślił taki sposób. Jeśli chcesz to rozleść i założyć inną obręcz to miej na uwadze tą długość szprych. One cochodza praktycznie do powierzchni na której opiera się dętka. A skoro szprychy mogą być za długie do nowej obręczy, to może nie będzie szkoda je zwyczajnie poucinać 😊
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#13
Czajnik . . .jak Ci się uda zmierzyć to zadzwoń mi i podaj, ja w międzyczasie zaglądnę na warsztat i popatrzę jakie klucze mam.
Te obręcze kiedyś były produkowane i robiono na nich koła, a co z nimi nie tak ? nie są proste ?
www.velotech.pl

#21
Jeśli przy demontażu czy montażu jakiś nypel Ci się uszkodzi to weź standardowy i lekko przytrzyj główkę na gładko - będzie taniej niż zamawiać specjalny nypel, 1-2 sztuki nie robi różnicy, aby miał poślizg, można dać też kropelkę oleju na styk z felgą , łatwiej się kręci.
www.velotech.pl