Marzocchi Bomber Z4 80mm? Gwint tłumika

#1
Witam.
Całkiem niedawno nabyłem Konę Cinder Kone z amorem marcoka, przypuszczam, że jest to Z4 air z 2001, choć mogę się mylić. Proszę o identyfikację ekspertów.

A tak do sedna. Wczoraj po dłuższej trasie teren/asfalt wyrwało z marcoka dolną nakrętkę wraz ze śrubą tłumika, wygląda na zmęczenie materiału. Czy jest możliwość wymiany dolnej części tłumika z tym właśnie gwintem, czy raczej nie obędzie się bez wymiany całego tłumika. Odnośnie ewentualniej wymiany, czy ów tłumik jest gdziekolwiek dostępny, czy tylko połowanie na dawcę?

Pozdrawiam.

Link do zdjęć; https://imgur.com/a/5IrLJPN

#2
To jest raczej amor z roku modelowego 2002. Wybita data to rok produkcji - Marzocchi zwykle produkował amory w roku poprzedzającym rok modelowy. Wybite jest 2001, więc rok modelowy to 2002.

Wymienić samego mocowania raczej się nie da - zwykle były tak zrobione, żeby nie było możliwość naprawy samego gwintu. Ja mam gdzieś starszy tłumik od Z5 80mm z 2001 r. na zbyciu - ale am cały dół jest trochę inny i możliwe, że będzie wymagał jakieś rzeźby. Zadzwoń tez do Gregorio z Ustronia - może oni coś mają.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#3
Jak mi się upierdzielił bolec to wywierciłem dziurę w tym miejscu.
Nagwintowałem i wkręciłem bolec stalowej śruby pasujący do korka.
Oczywiście na klej.
Z tego co wiem to trzyma do dziś :-D
Załączniki
Obraz 197.jpg

#5
Wow. Dziękuje za tak szybką odpowiedź.

Opcja z gwintowaniem brzmi genialnie, jeszcze raz wielkie dzięki! :mrgreen:

#edit

Co do skręcania tłumika do dolnych lag wystarczy dokręcić dolną nakrętkę czy trzeba od góry unieruchomić tłumik?
Pozdrawiam