#2
jak jest z jednej strony to śmietnik bo nie usuniesz luzu z łożyska,
jak symetrycznie to ewentualnie można smigać.
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#3
Mając wiertarkę na statywie z odpowiednio dużą głowicą można próbować się bawić i to zebrać papierem ściernym/ okrągłym pilnikiem.
Na takim jak jest to nie się nie pojeździ moim zdaniem

#5
Kosz.

Suport na "maszynach" i spokój na długo..

Ewentualnie, nowa (ale jakaś mocna) oś + dobre kulki, uszczelnienie, smar ;) Te ośki za 5, czy 10 zł są nic nie warte, szkoda czasu i pieniędzy.