Piasta T Ritchey 97 demontaż

#1
hej, serwismany, pomóżta

Piasta to jest jeszcze wersja na obu konusach (bez łożyska maszynowego). Ponieważ Tomuś nie robił rzeczy sam, to myślę, że wpadniecie co tam zakręcił. I pomożecie w demontażu i naprawie. Bo jedna z zapadek odwrotnie haczy, i czasem się takie delikatne ostre koło robi.

Na początku myślałem, że tam jest standardowy bębęn shimano, ale nie jest. Jest jakiś inny, bo:
1. Klucz (imbus 12 mm) wkłada się OD LEWEJ strony (czyli nie od strony bębna).
2. W którą stronę kręcić? Lewy czy prawy gwint?
3. Jaki klucz poza tym imbusem potrzebny do demontażu tego ustrojstwa?
4. Będą jakieś inne, niestandardowe niespodziewanki?
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#3
Taki sposób montażu bębna jest typowy dla piast Sachsa/Srama. Sachs robił piasty dla kilku firm (np. dla Cody) wiec może robił też dla Toma. Albo chociaż bębenki.

Gwint w mocowaniu bębna Sachs.Sram jest prawy - więc wkładasz klucz od lewej strony i kręcisz przeciwnie do wskazówek zegara. Natomiast samo rozbieranie bębna jest takie samo jak w Shimano.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#4
Bębenek masz do naprawy zacinają się pieski dlatego robi się ostre koło
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31
cron