#2
Standardowy problem tamtych Jekylli. Już dostanie dampera do wersji górskiej jest problemem, a co dopiero do takiego dziwoląga. Tu pewnie damper jest krótszy niż w wersji MTB.
Może spróbować jakiegoś wulkanizatora molestować? Może da się to cholerstwo jakoś załatać? Tylko to gruba łata musiałby być z tego co kojarzę. No i pytanie, czy tą gruszkę da się w ogóle zdemontować, czy jest na stałe w damperze.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#4
A musi amortyzować? Bo w krytycznym przypadku można coś wytoczyć i zrobić sztywniaka. O ile rama ma jakiś tam współczynnik bezpieczeństwa to da radę - gorzej jeśli jest tam wszystko na styk i jak np Litespeed blokowanego amora nie wytrzyma.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#5
A musi amortyzować? Bo w krytycznym przypadku można coś wytoczyć i zrobić sztywniaka. O ile rama ma jakiś tam współczynnik bezpieczeństwa to da radę - gorzej jeśli jest tam wszystko na styk i jak np Litespeed blokowanego amora nie wytrzyma.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996