Bomber Z2 X-Fly '00

#1
Witam i proszę o pomoc.
Przestudiowałem forum, znalazłem wiele cennych porad za co dzięki wielkie wszystkim uczestnikom forum! Postępując zgodnie z Waszymi radami i manual'em znalezionym tu;
http://my-sport.spb.ru/manual_1/index-16.htm
rozebrałem na części, wyczyściłem naftą, wytarłem do sucha.Poszło gładko.
Pora złożyć wszystko z powrotem i tu mam pytanie.
Patrząc na pozycje nr.28 manual'a
http://my-sport.spb.ru/manual_1/2000%20z2%20x-fly.pdf
trzeba nalac 7c.c.oleju ale jakiego? 7,5w?
Mam oryginalny olej + komplet uszczelek.
Drugie pytanie dotyczy uszczelek kurzowych. Nakładam je na golenie właściwą stroną oczywiście i co potem?
Wejdą na swoje miejsce bez problemu wciskajac palcami?

#2
Najlepszy wg mnie do smarowania w SuperFly i pierwszym X-Fly jest oryginalny olej Marzocchi 7,5. Próbowałem Motorexa, Redruma -kiepsko się rozprowadzały poślizgach. Na oryginalnym mój SupeFly chodził najlepiej - zresztą kiedyś była chyba dyskusja na ten temat na forum.

Uszczelki kurzowe najlepiej trochę podgrzać suszarką i wcisnąć samymi palcami. Jak się nie da, to trzeba jakimś narzędziem docisnąć.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#3
Dzięki Focker.
Patent z suszarką zastosowałem przy wyciąganiu uszczelek i w drugą strone zrobie to samo.
Czy przed włożeniem goleni na swoje miejsce powinienem zwilżyć lekko olejem tuleje ślizgowe wewnątrz? Czy może wsadzić golenie "na sucho" i potem dolewac olej stopniowo, lekko "pompując"?

#5
Dyskusje jaki olej lać czytałem i jak pisałem mam oryginał.
Potrzeba mi 65c.c. w goleniach ale w manual'u poz.28 "od dołu" potrzebne jest dodatkowo 7c.c. przy czym nie precyzują jakiego dlatego zapytałem.
Sorry za brak odpowiedniego nazewnictwa ale to mój pierwszy serwis amorka i trochę sie gubie w nomenklaturze :-P
cron