#2
Klocki dopadła niestety starość i raczej tylko wymiana.

A ten element da się złożyć ale to umieją tylko wybrani.Ja nie mam ośmiu rąk i zawsze wiozłem to do serwisu.
Lodzermensch

#4
Grzesiek 14 pisze:Pytałem w serwisie, to powiedzieli mi że raczej nadaję się już tylko na półkę, bo ten element już nie będzie trzymał się tak jak powinien i zawsze może wyskoczyć, a szczerze mówiąc jeszcze by mi się ta przerzutka przydała.
Bez problemu się to składa, zobacz wątek hit00era ma tam dokładnie tak samo rozłożoną.


O tutaj: http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php?t=3039&start=30
Ostatnio zmieniony 2015-01-25, 15:02 przez corrado, łącznie zmieniany 1 raz.
Lodzermensch

#6
Wykręć tą srubę, potem weź kombinerki. Wkładasz śrubę, sprężynę, zakładasz ten element i przekręcasz żeby napiąć sprężynę, potem wciskasz, ja będziesz miał szczęście to zblokuje Ci się na śrubie i jedną rękę będziesz mieć wolną żeby założyć zawleczkę :-)

Ja za pierwszym razem robiłem to jakieś 2,5 godziny ale... zrobiłem. Teraz to chwila moment :-)

Bardzo pomaga np. imadło bo masz do dyspozycji dwie ręce :-) ewentualnie drugi człowiek do robienia za imadło.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#10
Abstrahując od tego że nie słszałem o takim przepadku to... nawet jakby zawleczka wypadła, przerzutka nie ma możliwości rozpadnięcia się bo będzie skręcona do haka.

Ewentualnie leciutko dognij zaleczkę bo u Ciebie wygląda to tak jakby była zbyt rozgięta

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#12
Ja nie czaję podejścia niektórych serwisów. Przecież niektóre sprawy są banalne, ale trzeba znać tylko sposób i mieć narzędzia. Taka czynność jak opisana powyżej to dla wprawnych rąk jakaś minuta pracy. Teoretycznie można za takie coś rządać ze 20 PLNów. Nie chce im się czy sami też nie potrafią? Najwyraźniej większość ogranicza się do wymiany dętek w kołach (najlepiej przednich, z zaciskami QR).
https://www.facebook.com/evobikesycow

#14
Grzesiek 14 pisze:Pytałem w serwisie, to powiedzieli mi że raczej nadaję się już tylko na półkę, bo ten element już nie będzie trzymał się tak jak powinien i zawsze może wyskoczyć, a szczerze mówiąc jeszcze by mi się ta przerzutka przydała.
no pogięło ich???
jak się nie da jak sie da?
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#15
W Warszawie za dwie dychy to nawet nie podchodzą Fabryka składa tak samo więc nic z nią nie może się stac, pomału tak jak pisał Adamello i złożysz sam. Możesz imbus wkręcic w imadło na to przerzutke ze śrubą i jest łatwiej zostają dwie ręce
Masz problem ze swoim rowerem. Serdecznie zapraszam Serwis rowerowy Łódź ul Zapolskiej 31

#19
Dzięki za wskazanie błędu... którego nie ma. W osi obrotu wózka RD-M952 nie ma żadnej podkładki, poprzez obrót której blokowałoby się ową dziurkę. Od zewnątrz oba otwory oporowe zakrywa bowiem śruba główna. Jedyna rzecz, jaka przychodzi mi do głowy jest taka, że pomyliłeś oś obrotu wózka z osią obrotu przerzutki.

#20
no to jak zakrywa sruba to jest oki, w kazdej innej od deore do xt trzeba zostawic jedna wolna potrzebna dziurke krecac ta jakby podkladka :) ktorej faktycznie w tym modelu na fotkach nie widze :)