#32
Witam w końcu mogę powiedzieć że są postępy złożyłem całkowicie juniora:dałem mu nowe uszczelki olejowe, zalałem go olejem Castrola 5W.

(Amortyzator po wymianie oleju chodzi lepiej niż na starym oleju)

Po pompowaniu oleju słychać troszkę jak olej przepływa tak jak w Z2 czy to normalne ? i za pierwszym razem pojawiły się na ladze pierścienie oleju tak z 3-4 razy teraz ani trochę nie widzę żeby się pocił czy to tez normalne po serwisie ? Nie wiem co nie tak złożyłem bo amortyzator jest ustawiony na max tłumieniu odbicia w sumie tak jeździłem wcześniej tak go ustawiłem, teraz nie działa ujemność tłumienia odbicia żeby powoli wracał... ;/


Jakieś pytania w sprawie pomocy co zrobić ? :oops:

#34
Jak zalałeś rzadszy olej to się nie ma co dziwić,ze tłumienie jest słabsze. Marzocchi nakazuje lać 7,5 i to jest gęstość optymalna - szczególnie jeśli masz regulacje tłumienia

A pierścienie na goleniach mogą być od smaru w uszczelkach, jeśli dałeś za dużo Jeśli po tygodniu jazdy nie zejdą, to się będziesz martwić.

Swoją drogą - Z2 ze standardowym tłumikiem po odpowietrzeniu tłumika nie chlupie. W tym cały patent Marzoccha na Z2. Chlupały Z3 i niższe. Ten Twój tez ma tłumik podobny do Z3 i powinien chlupać
Ostatnio zmieniony 2015-01-30, 19:50 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .
cron