#91
corrado1111 pisze:
Wojtas pisze:Rower stawiasz na wieszak pod nim jakąś wanienkę, czekasz aż wychlapie/wyciągasz elastomery i pomagasz, jak się wycieknie po parunastu minutach bierzesz strzykawe, odwracasz rower do góry nogami i do każdej lagi ciśniesz x ml oleju od dołu, zakręcasz i działa. TADAM.

ALBO

KOMUŚ ZA TO PŁACISZ
W tym Judy nie ma kąpieli olejowej, chyba że w milionie stron o nim zmienił się amortyzator.

NO TO KICHA!
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441

#94
Bart, sorry.Ale to już jest setna strona i na co drugiej ktoś Ci podaje instrukcję jak to rozebrać.
Ja już przez ambicję bym się za to zabrał żeby sprawdzić czy umiem.
Lodzermensch

#98
Bart pisze:Dziś wziąłem się za rozbiórkę. Postawiłem rower kołami to góry. Odkręciłem te dwa imbusy i nic. Z jednej lagi wykręciłem taką szpilkę na imbus i zaczęło rzygać z niej olejem. Skręciłem z powrotem... :-x
Nie zerknąłeś do instrukcji, którą Ci podesłałem. Nieładnie.
Szpilka, którą wkręciłeś, to regulator tłumienia. Cześć Cartridgea. Dołem wylał się olej z tłumika, a nie żadna woda. Zamiast grzebać imbusami tam gdzie nie potrzeba (to jest we wnętrzu tłumika) powinieneś zrobić tak, jak pokazuje obrazek na instrukcji. Wykręcić śruby do połowy i uderzyć młotkiem gumowym w ich łby. Śruba wejdzie do środka wypychając wspornik. Inaczej nie oddzielisz dolnych goleni od górnych. Potem przesmarowanie ślizgów i składasz wszytko do kupy.

Dzięki wykręceniu szpilki masz zapowietrzony tłumik, który dopiero co był przeserwisowany. Nie jest to tragedia i można z tym jeździć, ale szkoda roboty Piotra.

Oleju smarującego tam nie wlewaj. Przerabiałem temat. Dolne ślizgi są zbyt ciasno spasowane - nie pozwalają lejowi przedostać się do góry. Nie ma smarowania górnych ślizgów i trzeszczenie i tak nadal występuje. W nowszych Judy z kąpielą ślizgi już są trochę inne.Poza tym elastomery rozpadają się w oleju (chociaż chyba u Ciebie i tak elastomery zostały zastąpione sprężynami z tego co pamiętam). Trzeba smarować smarem stałym.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#106
Było od razu napisać na pierwszej stronie, że do mycia używasz Karchera. Na pewno szybciej otrzymałbyś potrzebną pomoc :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900