#62
Zalecam w takim razie wymianę widelca na coś z kąpielą olejową. Judy 1997 wymagają czestego serwisowania. Rok młodsze mają już kąpiel - serwis można robić rzadziej, nawet raz do roku.
Ewentualnie Bomber - tam jak nie zrobisz serwisu przez dwa lata to też się nic nie stanie.
Tutaj niestety problem będzie się pojawiać regularnie co kilka jazd.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#67
Bart, ja się na amorach nie znam i też nie umiem.Ale Judy to jest taka prosta sprawa że sam dawałem radę.Mnie przerażają te wszystkie uszczelki i rozmiary, w Judy to zrobi mało rozgarnięty 12-to latek.
Lodzermensch

#68
corrado1111 pisze:Bart, ja się na amorach nie znam i też nie umiem.Ale Judy to jest taka prosta sprawa że sam dawałem radę.Mnie przerażają te wszystkie uszczelki i rozmiary, w Judy to zrobi mało rozgarnięty 12-to latek.
Bez dopalaczow nie da rady
śmietnik to nie retro!

#69
smolar pisze:
corrado1111 pisze:Bart, ja się na amorach nie znam i też nie umiem.Ale Judy to jest taka prosta sprawa że sam dawałem radę.Mnie przerażają te wszystkie uszczelki i rozmiary, w Judy to zrobi mało rozgarnięty 12-to latek.
Bez dopalaczow nie da rady
Smolar żyjesz?Chopie, masz pozdrowienia od Michała Niewiadomskiego.
Lodzermensch

#71
Znajdź sobie jakiś dobry serwis w okolicy, kup smar do amorów na allegro np. tutaj:
http://allegro.pl/rsp-slick-kick-bezlit ... 73948.html
albo
http://allegro.pl/smar-do-amortyzatora- ... 55402.html
i daj to po sąsiedzku a nie wysyłaj za każdym razem na drugi koniec Polski.
To jest takie proste, ze każdy serwis Ci to zrobi za parę groszy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#73
Bart pisze:Po dwóch tygodniach jeżdżenia GT, dziś wziąłem DB. Na powrocie z lasu amor przestał wydawać już te dźwięki... O co tu chodzi ? :-?
Może to jest tak jak z tym:

Obrazek
Lodzermensch

#75
Bart pisze:Po dwóch tygodniach jeżdżenia GT, dziś wziąłem DB. Na powrocie z lasu amor przestał wydawać już te dźwięki... O co tu chodzi ?
Poczuł, że nie jest już samcem alfa i się naprawił :-) A na poważnie, może to skrzypienie nie dobiegało z amortyzatora, tylko miałeś takie wrażenie. Ja ostatnio wstawiłem sobie jakieś tylne kółko do gołej ramy, zakręciłem i chrobotanie z piasty niosło się po całej ramie.

Ja miałem kiedyś nazwane przeze mnie "cykanie". Rower był w idealnej kondycji, złożony w całości na nowych częściach. Podczas jazdy cały czas coś cykało, niby nic wielkiego bo wszystko działało jak należy ale denerwowało. Podmieniłem stery, widelec, kasetę i łańcuch, korbę i support i dalej coś cykało. Do dzisiaj nie wiem co było przyczyną. Rama nie miała pęknięć widocznych gołym okiem. Domniemywam, że jeżeli pęknięcie ramy było to być może tak mikroskopijne że nie było widać. Ciekawostką było to że zimową porą, przy niskich temperaturach kiedy rower był sztywny jak cholera nie cykało nic :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#79
Zamierzasz jeszcze pięć stron tematu się pytać o to samo?
Masz amora, który wymaga serwisu co miesiąc lub 25 godzin jazdy. Smar się skończył i goleń trze o ślizg. Przeserwisuj amora albo wymień na inny. Nic więcej już Ci się nie da poradzić.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#83
Rower stawiasz na wieszak pod nim jakąś wanienkę, czekasz aż wychlapie/wyciągasz elastomery i pomagasz, jak się wycieknie po parunastu minutach bierzesz strzykawe, odwracasz rower do góry nogami i do każdej lagi ciśniesz x ml oleju od dołu, zakręcasz i działa. TADAM.

ALBO

KOMUŚ ZA TO PŁACISZ
cino cinelli santo subito

na sprzedaż:
https://picasaweb.google.com/wojd47h/NaSprzedaz#
moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=24938441

#84
Wojtas pisze:Rower stawiasz na wieszak pod nim jakąś wanienkę, czekasz aż wychlapie/wyciągasz elastomery i pomagasz, jak się wycieknie po parunastu minutach bierzesz strzykawe, odwracasz rower do góry nogami i do każdej lagi ciśniesz x ml oleju od dołu, zakręcasz i działa. TADAM.

ALBO

KOMUŚ ZA TO PŁACISZ
W tym Judy nie ma kąpieli olejowej, chyba że w milionie stron o nim zmienił się amortyzator.
Lodzermensch

#86
Gdyby nie skrzypiało to byłoby dziwne :-) W końcu to zabytek :-)
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#88
Bart pisze:A jakby z niego wszystko zlał i zalał motocyklowym olejem do przednich lag ?
Wyjmij z niego elastomery i nalej do pełna oleju.Będzie gitara.
Lodzermensch