#2
Że wojst się nie zna na niczym to się nie dziwię, ale że ty w związku z Magiem piszesz o elastomerach... ;D
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

s

#3
Nie znam się na amorach bo ten temat zupełnie mnie nie interesuje. Dla mnie jedyny słuszny wideł to prosty wideł :lol: Jedyny jaki amortyzator posiadam to Judy od 2 miesięcy i już chce się jej pozbyć (właściwie to już bym ja sprzedał tylko nie bardzo wiem jak określić jej stan)



Dobra to na co zwrócić uwagę przy tym Magu. Części serwisowe są dostępne w ogóle czy szkoda czasu na niego. Ma być użytkowany na co dzień więc chcę, żeby był w 100% sprawny i bezpieczny. I co właściwie może być z nim nie tak ?

#4
Magi mogą pękać, zwłaszcza na podkowach. Często zdarza się zerwany gwint od pokręteł tłumienia. W środku jest powietrze i olej, więc jedyne z czym może być problem to ślizgi i uszczelki. Cały serwis, bardzo szcegółowo opisuje Focker w wydzielonym specjalnym wątku, są tam też porady tuningowe, poszukaj:)
cron