Anodowanie aluminium

#1
Witajcie , mam pytanie co do anodowania aluminium.Robił to ktoś kiedyś i gdzieś?Tak mi przyszło do głowy aby strzelić sobie kolorek na dolnych lagach SL-a np. na niebieski pod kolor dodatków w moim Zaskarze.Dajcie znać gdzie co i za ile.
Lodzermensch

#2
Dolne lagi w Judy są magnezowe, nie aluminiowe, więc ciężko będzie je poddać anodowaniu. Teraz niemal wszystkie amory mają dolne golenie magnezowe, więc już się w ogóle nie spotyka ich anodowania. Mogą być malowanie co najwyżej lakierem metalizowanym (stara Judy Race czy SID Team). Nie to co XC600 czy DH3.

Pozostaje korona, bo górnych goleni raczej bym nie polecał ruszać ;)
Ale z tego co wiem, taka operacja jednorazowo może byc nieopłacalna.
Sprawdź tutaj: http://www.4metal.pl/firmy/p-h-alufinis ... _glownej=0
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#3
jeśli chodzi o widelec (bo w GT masz XC??) to czy one nie sa przypadkiem magnezowe? jak kumpel chciał anodować miski sterów w Wojskowych Zakładach Lotniczych to powiedzieli żeby dzwonił się pytać co i kiedy bo w życiu mu nie ściągną takiego pigmentu jaki chciał bo się nie opłaca. na stanie mają zawsze czarny więc i do wanny się zmieściły stery przy okazji jak coś tam farbowali. mysle ze taki błękit może byc cieżko załatwić.
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#4
Aluminiowe golenie to już odległa przeszłość. Ale zamiast anodować, co jest drogie i kłopotliwe, możesz pomalować. Popatrz na pokrętła w tym bomberku:
http://bikeaction.pl/forum/odmladzanie- ... 61203.html
spray metalic, a wygląda jak anoda :->
Polerka na koronie jest również godna polecenia - moim marzokom zafundowałem lustrzane korony i wyglądają bardzo szykownie. (Minusem jest matowienie tego lustrzanego efektu; wierzchnia, wypolerowana warstwa aluminium utlenia się i traci swoje estetyczne walory. Można temu zaradzić pewnym elektrochemicznym zabiegiem ale niestety nie jest to do zrealizowania w przeciętnym garażowym warsztacie, no i wiedza chemiczna, zdobyta w liceum tez może okazać sie niewystarczająca.)

#9
skolioza pisze:temat z 2010r... walczysz o tytuł forumowego archeologa? :roll:
mozesz rozwinac? spotykam sie z tym archeologiem,kopaczem itp. tez na innych forach.
post w temacie,jak nikt nie pisze to znaczy ze watek wyczerpany? jak wyczerpany to sie zamyka. czy moze lepiej co pol roku nowy temat?

#11
geet pisze:
skolioza pisze:temat z 2010r... walczysz o tytuł forumowego archeologa? :roll:
mozesz rozwinac? spotykam sie z tym archeologiem,kopaczem itp. tez na innych forach.
post w temacie,jak nikt nie pisze to znaczy ze watek wyczerpany? jak wyczerpany to sie zamyka. czy moze lepiej co pol roku nowy temat?
Skoro nikt nic w temacie nie napisał od ponad 5 lat (ani w tym wątku, ani nie zakładał nowego o tej tematyce), to istotnie uważam, że zainteresowanie zagadnieniem na forum na tę chwilę zostało wyczerpane Inaczej forumowicze drążyliby zagadnienie, nie uważasz?
Ja uważam natomiast, że odkopanie tak starego tematu , czy też zakładanie nowego przez dopiero co zarejestrowanego użytkownika tylko po to żeby wkleić na forum jakiegoś linka, może budzić uzasadnione skojarzenia
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA