#2
HG i IG nie są kompatybilne ze względu na inne nacięcia na zębatkach i samym łańcuchu. Nie wiem jak UG ale może powodować to szybsze zużywanie się komponentów oraz zmniejszony komfort/precyzję zmiany biegów.
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#5
Witam.

Wszystko będzie działać :D

Do ja do takiej acery uzywałem i HG i IG i działało... Może będzie tylko różnica w ustawieniu. Dlatego HG bedzie chyba lepsze.

Co do kompatybilności UG z HG to w szosie mam HG założone gdzie normalnie był UG i jest idealnie. (mam klamkomanetki wiec nie mogę ustawiać tego na pałe)

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#9
Wiem, że w tym szaleństwie jest metoda.. ale... chcesz zaoszczędzić kilka złotych na łańcuchu i jednocześnie szybciej zużywać cały system? Może jednak warto dołożyć i mieć święty spokój z kompatybilnością oraz trwałością...?

EDIT: właśnie sprawdziłem ceny na allegro - to na prawdę jest kilka złotych... :roll:
Alpinestars x9, Breezer x2, Intense x2, Klein x3, Yeti x2, Cannondale, Specialized, GT, Rocky Mountain...
+ Checker Pig, Creme, Electra

#11
Podobno widziano krowe w trampkach :lol:

Ig był inaczej podcięty , wylajtowany mówią na mieście, ale na prawde to ten system działał super, ale sie zużywał szybciej .

O ig-hg był już temat
Ostatnio zmieniony 2011-12-04, 20:49 przez Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
www.velotech.pl