cześć
w Zaskarze jest podsiodłówka 26,8 mm. ciekawej sztycy mozna szukać do usranej śmierci i powiem szczerze, że nie podoba mi się to do tego stopnia, że zastanawiam się nad jej poszerzeniem, tak, by przyjęła sztycę 27,2 mm.
gdyby to była stalowa rama z mocno cieniowanych rurek to przyznaję, że miałbym pietra i na 99% odpuścił temat ale tutaj jest całkiem grubaśne alu, choć co prawda cieniowane (chyba, że akurat podsiodłówka nie jest cieniowana).
w miejscu montażu zacisku, rurka ma ~2,5 mm grubości więc poszerzenie jej o 0,4 mm to zebranie tylko 0,2 mm ze scianki czyli +/- 8%.
nie wiem jak ta grubość ścianek wygląda w środku jesli rurka jest cieniowana ale bardzo możliwe, że podsiodłówka nie jest cieniowana wcale lub tylko w dolnej partii, żeby wsunięta sztyca miała większą powierzchnię styku ze ściankami.
opcje sa 2 z czego jedna chałupnicza to honownica i trochę cierpliwości, druga to serwis i rozwiertak nastawny.
tu mejk e long story szort: czym to się je? robił to ktoś? opinie? za i przeciw?
poszerzanie podsiodłówki
#1GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)