#301
Mam takie coś- rs judy xc. Czy ktoś może mi napisać coś więcej na jego temat? on ma 80mm skoku? Jakie tłumienie? waży gdzieś 2,1kg.
Miałem plan żeby się go pozbyć ale zmieniłem zdanie...Bo znalazłem forum.
Załączniki
IMG_6065.JPG

#306
W sumie to korony z rurami to przydały by się dwie aaale - na pewno nie będę tego spawał - i tak będzie "półkowinikiem" więc luz ;-)

BTW - w internetach nie wiele o nim ... czekamy na Doktora resora :-P
SZOSA>mtb

#307
Ale o czym tu pisać? Rond robił dwa modele - ElastoPro i HydroPro w różnych wersjach (potem jeszcze Rebel).
HydroPro był topowy a ElastoPro budżetowy. Nic poza elastomerami nie ma środku - więc nie ma za dużo do opisywania :) Co ciekawe - była fabryczna możliwość kupienia ElastoPro i potem zrobienia upgejdu do Hydropro, bo te amory miały te same golenie górne i dolne. Różniły się tylko wnętrznościami.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#309
Z wyglądu jak rond co ma korone rs1. 3,5 stówy w czarno to słabo. W dodatku nie moge informacji o nim znaleść na szybko, więc super popularne ani dobre to chyba nie jest.

#310
Firma 3g to włoski producent fajnych, customowych amorów. Swego czasu szczycili się tym, że zbudowali amortyzator ważący poniżej 1kg (szosowy). To jest mniej więcej poziom FRM. Zresztą amory FRM bardzo przypominają 3g. Nie wiem nawet, czy FRM po prostu nie dokonał przejęcia 3G - ale to tylko moje gdybania. Nigdzie nie udało mi się tego potwierdzić.

Ten amor z aukcji to przełom XX i XXI w. To jest z założenia amor o powiększonym skoku przeznaczony do mocniejszego zastosowania. Mam też wersją XC i ina waży 1100gram. Ten jest cięższy, bardziej masywny i ma więcej skoku. Inaczej też pracują elastomery (w tym z aukcji są ponad wspornikiem, w wersji XC - dla zmniejszenia masy są pod). Medium ściskane - elastomer, medium tłumiące - powietrze. Całkiem fajnie to chodzi wbrew pozorom. Smarowanie kąpielą olejową - odkręcasz na na dole śrubkę, spuszczasz olej i do góry wlewasz nowy przez kalamit. Nie trzeba nawet rozbierać amora.

Kawał fajnej roboty - pięknie wykonany. Może nie jest to szczyt technologii jeśli chodzi o medium ściskane, ale fajnie się to trzyma w ręce. Jeśli chodzi o pracę, to jak dla mnie poziom Manitou SX. Bomber oczywiście pracuje fajniej. Nowsze amory powietrzne też wygrywają. Niemniej poziom lansu z takimi wycinanymi goleniami jest ogromy.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#311
fajnie że jednak ktoś miał z tym styczność. dzięki za opinie.
właśnie wygląd bardzo mi pasuje. rower który planuje zbudować ( średnio-retro. puki co mam ramę, stery, opony, przerzutkę tylną i hamulce ) ma służyć do niedzielnych przejażdżek na piwo. ma być lekki, ładny niekoniecznie super efektywny i super działający.
chętnie naprawił bym pospolitego SIDa Team ale trudno o górne golenie :/

#312
Tutaj bardzo ważna rzecz to stan elastomerów. Wiadomo, że to element wymienny, ale trudno je dostać.

Warto też pamiętać, że Dit bardzo luźno podchodzi do tematu opisu stanu amortyzatora na aukcjach, więc lepiej niech dokładnie potwierdzi jego stan (płynność pracy, ubicie elastomerów, luzy itp). Tym bardziej, że amor jest dość upierdliwy w rozbieraniu. Widać, ze producent nie zakładał zbyt częstego oddzielania górnych goleni od dolnych. Raczej serwis w postaci wymiany oleju i heja. Trzeba mieć długi imbus wkładany od góry, ale nie taki standardowy jak np.w Indym, tylko mały (4 albo nawet 3 mm - musiałbym sprawdzić). Lepiej więc, żeby amor pracował płynnie i nie było potrzeby jego całkowitej rozbiórki. Śrubki-korki olejowe na dole można zastąpić standardowymi - nie ma tam jakiegoś dziwnego gwintu.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#313
Focker naprawde jestem pełen podziwu że wiesz tyle na temat tak rzadkiego dziwactwa.
A moje zdanie jest takie że nie da się strwierdzć jedno znacznie czy będzie Ci pasował czy nie bo każdy lubi inną charakterystykę, wygląd jest super czarny booster cnc dopełnił by całości lub tarcze w podobnym i z tej epoki np. M755 czterotłoczkowe. Ale ten kurak i tandetna czcionka napisów psują efekt całości.

#314
Nazwa i kurak są wypalane laserem. Mogą się podobać lub nie, ale raczej ciężko je uznać za tandetne. Sam kurak nie jest przy tym przypadkowy. Nazwa firmy to po włosku Trzy Koguty (Tre Galli).
Ostatnio zmieniony 2016-08-25, 09:22 przez focker, łącznie zmieniany 1 raz.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#315
Widze że laser i jest to pro napis technicznie. Czcionka mi sie nie podoba a kurak jest durny dla mnie wiem że "Lis wyścigowe amortyzatory"" czy ""kamień amortyzator"" nie brzmi wspaniale ale kurak jest kiepski ale cóz nie lubie włoskiego designu ale od każdej zasady jest wyjątek.

#317
Shocks jest zmienione na shox a shocks to typowo amortyzator.
Bujać to też rock, więc "bujać amortyzator" brzmi jeszcze gorzej
Czyli "Lis wyścigowe amortyzatory" jest best i basta :mrgreen: .

#323
polonezGLE pisze:Corrado, nie wywołuj wilka z lasu. . Znam dziadka co pisze prace historyczne znaczy pseudohistoryczne korzystajac wyłącznie z translatora google. Opanowuje tak niemiecki i angielski. :)))
Przepraszam.
Lodzermensch