#3
Czarny bok, zielony bieznik to byla pozniejsza wersja ale cos juz mamy :)
700 to duzo... za duzo. Zwykly comp S to 520 gramow plus detka 95/130 gramow
Moze ktos ma dane tej ze zdjecia powyzej?

#9
skolioza pisze:Nie chce mi się wierzyć, żeby nowsze (z czarnymi bokami) były cięższe niż starsze...
Może te nowe mają jakieś wkładki antyprzebiciowe?
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#10
Michelin miał duże rozbieżności w masie. I o ile wersje light, dętkowe były lekkie, to UST to już istna porażka i niepotrzebny balast do wożenia z nikłą korzyścią dla nieco niższych oporów toczenia.

Gdy zaczęły się u nas pojawiać sklepy decathlona to na zakupy chodziłem z wagą i ważyłem sobie opony na miejscu. Mięli niezłe ceny na Miśki (lepsze niż hurtowe ceny w harfie). Nie wiem jak teraz, ale obecnie Michelin w ogóle się nie liczy w branży rowerowej MTB.

A tak w ogóle to w tej tabelce ważna jest kolumna szósta - tam są realne wagi zważone (lub uśrednione). W piątej są pobożne życzenia producenta i kit marketingowy.
https://www.facebook.com/evobikesycow
cron