#3
Piotr pisze:stalowe blaty
i jeszcze odwrotnie zalozone ;-)...no ale inaczej sie nie dalo
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#7
ofmega ?
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#12
kuba84 pisze:To zależy ile będą ważyć ramiona, ale bardziej by mi pasowały na czarno.

Swoją drogą, coś daje takie mocowanie typu sugino, jakąś większą sztywność?
Jest to wielce prawdopodobne,być może również skrócenie drogi przełożenia energii po przez skrócenie ''dźwigni''
Siła przekazywana jest po części bezpośrednio z ramiona korby na zęby a nie całkowicie przez ''pająka'' ja tak to widzę...ale to tylko taka moja teoria,zazwyczaj się mylę ;-)
cron