Witam,
jak jest różnica konstrukcyjna pomiędzy piastami 650 a 550?
#2
Miałem kiedyś przednią 550, miała gorsze uszczelnienie niż 650. Z tyłu nie wiem, bo deorka tylna z tamtych lat była uszczelniona nawet fajnie więc 550 też powinna być. Konstrukcyjnie piasty bardzo podobne, może w 650 bieżnie lepiej będą wypolerowane, bo materiał pewnie ten sam. No i bębenki można by porównać kiedyś z ciekawości, ale pewnie takie same.
#4
Kontynuując porównywanie grup 550 i 650 to w przypadku tylnej przerzutki wygląda to tak:
LX 323 gram
DX 317 gram
LX kółeczka jedno zwykłe drugie na tulei - brak uszczelnienia
DX taka samo góra - tulejka, dół -zwykłe - przy czy oba są uszczelnione
DO tego jeszcze w DX dochodzi taka plastikowa osłonka przy śrubie, którą przerzutkę mocuje się do ramy
Chyba, że LX też taka była tylko się zgubiła (mam jeszcze jednego LX 550 - zobaczę jak będę schodzić do piwnicy)
LX 323 gram
DX 317 gram
LX kółeczka jedno zwykłe drugie na tulei - brak uszczelnienia
DX taka samo góra - tulejka, dół -zwykłe - przy czy oba są uszczelnione
DO tego jeszcze w DX dochodzi taka plastikowa osłonka przy śrubie, którą przerzutkę mocuje się do ramy

Chyba, że LX też taka była tylko się zgubiła (mam jeszcze jednego LX 550 - zobaczę jak będę schodzić do piwnicy)