Re: magura

#62
cardamon pisze:
radzio pisze:Witam
Mam okazje kupić w dobrym stanie hamulce szczękowe hydrauliczne Magury. Tylko nie wiem co to za model. Na kłamach jest napisane move. Czy warto je kupić?
pomyliłeś działy kolego => http://forum.retromtb.pl/viewforum.php?f=45

move to podstawowy model bez regulacji położenia klocków, warto czy nie warto to już od ceny zależy, której nie podałeś...
Opps :oops: Cena to 150zł( na dwa koła) Jak wygląda sprawa z silą hamowania?

#64
Hmm, ja miałbym takowe pytanko czy owe Magury (powiedzmy model HS33, nad którym ostatnio coś mocno się zastanawiam) Dało by radę "przeciągnąć" przez ramę ? Jaką pancerze mają średnicę itd ? :-P

#66
Myślę ze da radę... Tylko potem upierdliwe będzie przeserwisowanie ich.

Później sprawdze Ci ile ma pancerz choć wydaje mi się że jest to standardowa długośc.

Poprawka... Oczwiście średnica.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#70
A tego obecnego i zalanego w zestawie, nie da rady zrobić ? Obciąć, dopasować długością, przeciągnąć, podłączyć i zalać ponownie ?
Hmm klasyczne Magury, może bardziej rozwinięte info by można prosić :-D ?

#71
Info poszło na PW żeby nie było... :D

No mniej więcej o to mi chodziło... Popostu chodzi o to żeby przewód bez końcówki przełożyć przez tunel i na miejscu dorobić końcówkę, zalać

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#72
mekp pisze:Musiałbyś dać nowy przewód i na rowerze dorobić do niego zakończenia.
Ja zrozumiałem dać nowy, czyli specjalnie zakupić jeszcze dodatkowo taki do tejże roboty :mrgreen:
Ale dzięki wielkie za wyczerpujące info, teraz już wiem przynajmniej na czym stoje ;-)

#74
tak sobie myśle i dumam ;) mam nową klamkę HS i stare zaciski zalane starym olejem, rozumiem że Magura Blood to rodzaj plynu/oleju mineralnego, czy przed zalaniem mam cały układ czymś przepłukać ?

#75
Nowym olejem. Po prostu przelej całość, tak, żeby nowy olej wypchnął ten stary. Jak już Ci poleci czysty niebieski z wylotu to jest czysto. Nie słyszałem, żeby czyms specjalnym przepłukiwać hamulce chyba lepiej tam nie lać nic poza odpowiednim olejem bo jeszcze uszczelki rozpuści alb cuś...

#80
Zdarzyło się komuś że po odpowietrzeniu klamka była tak twarda że nie da rady jej wcisnąć?
Odpowietrzyłem magure hs33 quicksilver według instrukcji która jest w tym wątku. Klamka stwardniała a powietrza w układzie nie ma (mam przeźroczysty przewód było widać jak ucieka przy zalewaniu).

EDIT: Zalałem jeszcze raz i wszystko jest w porządku, nie mam pojęcia co było nie tak.

#81
Mi kumpel kiedyś odpowietrzył tak, ze miałem z 1-2mm skoku klamki, to stwierdził że będzie cisnął na maxa aż wywaliło kabel :-P
Ale to tak na marginesie xD
Ogólnie magury fajne, z żółtymi klockami działają w systemie włącz-wyłącz :-D

#82
Hej hej :-)
A czy ktoś konkretnie napisze co potrzeba do serwisu owej magury ???
Chodzi mi średnice przewodu (5.0 czy 5.1 a może 5.4?),oliwki,baryłki i inne co potrzeba?
Pacjent to HS33 Raceline i za niedługo dojdzie kolejny komplet HS33 Quicksilver :-D
Z forum wiele wyczytałem,ale konkretnie nie wyczytałem :-P

#84
Dostane przedni hebel i już wiem,że będzie za krótki przewód hamulcowy,dlatego pytam o wszelkie wymiary,części itp.,bo będę musiał przedłużać a i przy okazji wymienie na nowe ;-)

#87
Ok. Temat z oliwkami i przewodem ogarnięty,również magura założona,ale....mam widelec marcocha z5 i miałem straszne problemy z założeniem hebla na piwoty,ponieważ nie są w lini prostej jak powinno być. Z tyłu mam tez magure hs33,obręcz alexa dx32,czyli mega szeroką z kapciem 2.25 i tam jest ok, a z przodu kapeć ten sam a obręcz węższa bo alex dm24 i spójrzcie na fotke jak to z przodu wygląda,a pisze,bo nie wiem jak ustawić, żeby to było prosto i co najważniejsze booster nie wejdzie na hebla,co zrobić?
Załączniki
DSC_2354.JPG

#90
Kolego cardamon, przepraszam,ale,zdjęcie normalnie się zrobiło,nie wiem czemu wrzuciło się bokiem,pralką nie było robione odrazu mówie.
pozdrawiam.
Dzięki focker, za rade,spróbuje się pobawić.
cron