manetki sachs do piast z biegami

#1
Hej,

wie ktoś jaki jest skok linki w manetkach do piasty Torpedo Sachs 3?
Można je zastąpić dowolną manetką nieindeksowaną? Czy linkę trzeba w tym systemie wybierać bardzo precyzyjnie bo w przeciwnym wypadku - no właśnie, co? Jeśli np używałbym nieindeksowanej manetki - będzie coś przeskakiwać? Szybciej się zużywać? Jak to jest ?

Pozdrawiam

#2
podpinam się i proszę o poradę mechaniorów
Założyłem do starego topedo 3 biegowego nową manetkę torpedo 3 biegową i ,,,
no właśnie coś jak by inny skok manetki.....
Piasta z 84-85 roku,
pierwotnie miała obrotową manetkę z takim prztyczkiem do blokowania.
dzięki
Adamello , Piotrze - jako mechaniki może się orientujecie?
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#3
powinieneś dać tak jak oryginał , manetki różniły sie "skokiem " na przestrzeni lat

ogólnie w systemie wewnętrzych piast biegi powinny być wrzucane precyzyjnie, dzieki temu taka piasta żyje bardzo długo.

Oczywiscie należałoby takze zrobic jej pełny serwis wewnatrz :mrgreen:
www.velotech.pl