Jako że toczyliśmy kiedyś z Zimniastym debatę w temacie wypiszę co poważyłem:
Vetta na manganowych prętach, taka https://lh3.googleusercontent.com/-K9ju ... oard04.png
oklejona na rogu powertape (dociążona) 198g
Vetta Trishock także na manganowych prętach 213g
Selle Italia Turbo Lite - 235g
Selle Italia SLR https://lh5.googleusercontent.com/-peGr ... oard01.jpg 143gwbrew temu co napisane na siodle
Selle Italia Flite Titanium Trans Am ok 240g (z pamieci)
selle Italia Flite Titanium z kewlarowymi bokami bez dziury 228g https://lh5.googleusercontent.com/-inbL ... oard07.jpg
Selle Italia Flite Kevlar na vanadowych prętach ok 270g (z pamięci) https://lh3.googleusercontent.com/-QxkC ... C04047.JPG
#2
Flite titanium ~94 http://imageshack.us/a/img594/5343/7a7e.jpg 202g
Brooks Swift na żelaznych drutach http://img854.imageshack.us/img854/6765/dsc3588u.jpg ~480g (jak mnie pamięć nie myli - zweryfikuję przy najbliższej okazji)
Brooks Swift na żelaznych drutach http://img854.imageshack.us/img854/6765/dsc3588u.jpg ~480g (jak mnie pamięć nie myli - zweryfikuję przy najbliższej okazji)
#3
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
#4
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................
Campagnolo 50 th anniversary..w budowie