Manetka GripShift Sachs NEOS tylna 8 biegów Kompatybilna z przerzutkami Shimano i Sachs (2:1) Szybka i precyzyjna zmiana biegów Bardzo lekka - * g , wykonana z kompozytu Komfortowy i pewny grip Łatwa i szybka wymiana linki Bardzo wytrzymała i
posiadam taka manetkę proszę forumowiczów o dobór tylnej przerzutki średniej klasy jazda drogi gruntowe małe górki
#2
XT RD-M739
LX RD-M567
STX RC RD-MC38
LX RD-M567
STX RC RD-MC38
GT Avalanche 2.0 '04
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)
GT Zaskar LE '94 [90%]
MBK Voyager '93
On-One Inbred 29 '14
Niner RIP9 v2.1 29/650B+ (11-'13)
#4
strasznie mnie rozbawiła forma tego tematu
chcesz nową przerzutke czy używaną ? ile masz na to kasy ? to nam troche pomoże przy doborze

chcesz nową przerzutke czy używaną ? ile masz na to kasy ? to nam troche pomoże przy doborze

#5
Fajne pytanko,
No wiesz to zależy od wielu czynników:
1. jaki jest kolor tylnych widełek w rowerze (no bo taki szarak XTR to przykładowo z czerwonym cienko wygląda a złoto-czarny LX pasuje prawie do wszystkiego
)
2. jaka jest kaseta 11-21 czy może 11-34 - wiadomo wtedy długi wóz
3. jakie masz koła w rowerze (24, 26, 27.5, 28, 29") - bo do 29" to tylko lanserskie plastikowe sramy, tam retro nie pasują
4. szitmano ma takie wynalazki jak rapidrajs i szadoł - niektórzy twierdzą że to z gripami nie działa ni hu hu więc trzeba to wziąć pod uwagę (ja akurat jestem innego zdania)
5. nie pasują też nowe sramy na 10 speed i szimano dyna sys. Oczywiście kampaniolo też banglać ne będzie.
6. Precision Billet, Paul itp. frezowane amerkańskie zabawki jak najbardziej, ale podobnież słabo u nich z pracą na drogach gruntowych
7. reszta pasi więc do wyboru, do koloru i zasobności portfela
No wiesz to zależy od wielu czynników:
1. jaki jest kolor tylnych widełek w rowerze (no bo taki szarak XTR to przykładowo z czerwonym cienko wygląda a złoto-czarny LX pasuje prawie do wszystkiego

2. jaka jest kaseta 11-21 czy może 11-34 - wiadomo wtedy długi wóz
3. jakie masz koła w rowerze (24, 26, 27.5, 28, 29") - bo do 29" to tylko lanserskie plastikowe sramy, tam retro nie pasują
4. szitmano ma takie wynalazki jak rapidrajs i szadoł - niektórzy twierdzą że to z gripami nie działa ni hu hu więc trzeba to wziąć pod uwagę (ja akurat jestem innego zdania)
5. nie pasują też nowe sramy na 10 speed i szimano dyna sys. Oczywiście kampaniolo też banglać ne będzie.
6. Precision Billet, Paul itp. frezowane amerkańskie zabawki jak najbardziej, ale podobnież słabo u nich z pracą na drogach gruntowych
7. reszta pasi więc do wyboru, do koloru i zasobności portfela
#7
Adamello nie nabijaj sie :D, temat faktyczcie ciekawy ehhhe :), kolego pasuje kazda isemanowska przerzutka na 8 speedow, a jaka kupisz to kwestia gustu, kasy itd , ja polecam xtr szarak, lub xt 737, ale jak srednia polka to stx rc w zupelnosci, lub najlepiej sachs dirt i najlepiej neos , bedzie komplet, a na alledrogo widzialem taka nowa za cos kolo 70pln
#8
bleki28 pogadaj poważnie z Adamellem
nie tak dawno na jego aukcji widziałem nową, nieużywana tylną przerzutkę czarnego LXa
Raz że epokowo się nie pogryzie, dwa ze to trwały sprzęt, trzy że o starsze części w stanie nieużywanym ciężko
Takie przynajmniej jest moje zdanie
nie tak dawno na jego aukcji widziałem nową, nieużywana tylną przerzutkę czarnego LXa
Raz że epokowo się nie pogryzie, dwa ze to trwały sprzęt, trzy że o starsze części w stanie nieużywanym ciężko
Takie przynajmniej jest moje zdanie
#9
noo, mam sachsa centere niemal nos jakby kolega chcial, mam wrazenie ze koledze nie idzie o jakas zgodnosc epokowa, a raczej by to banglalo... czarny lx ok, ale kwestia koloru ramy, rower poza tym ze jezdzi to jeszcze musi wygladac :), najlepiej daj foto maszyny