w Warszawie błotniście

#1
i w takich pięknych okolicznościach zrobiłem fotkę powitalną.
większość komponentów 95/96

zatem oficjalnie - Witajcie szanowni forumowicze!

ps. a jakby ktoś kitrał cn-ig90 to uprzejmie poproszę :)

w ramach uzupełnienia przedstawiam też graty:

19" aluminium white industries
rock shox judy xc'95
obręcze vuelta
manetki xtr ST-M910
przerzutka tył xtr RD-M850
przerzutka przód lx FD-M565
hamulce xtr BR-M900-C
piasta przód xtr FH-M910
piasta tył xtr HB-M910
korba xt FC-M737
kaseta xt CS-M737
stery walcowe FSA
mostek błyszczący
kiera - tani author
gripy kcnc eva
łańcuch SRAM PC870
sztyca time ( control tech'a się złamała po 20 latach )
siodło bontrager
opony conti race king
pedały - tanie mechaniki authora

waga lekko ponad dycha
Załączniki
IMG_5942_SMALL.jpg
IMG_5944_SMALL.jpg

#4
Piotr pisze:a błoto ?
raczej błotko (3.5/10) na trasach obok warszawskiego WAT'u, błotniste kałuże, lepki piach, nasiąknięta gleba, i sporo liści, więc na tę chwilę jedynie delikatne zbliżenie specjalnie dla Ciebie a w wolnej chwili może znajdę jakieś rasowe, kampinoskie błocko i nie omieszkam oka Twego ucieszyć.
Załączniki
bloto.jpg

#7
skolioza pisze:Witaj
M910 - fajnie bo to nieczęsta wersja Ale z szarakiem się gryzie :-P Napiszesz coś więcej o marce?
oj nie, pięknie hula, zero problemów
white industries ? manufaktura z kaliforni od mechaniki, miałem ich suport, natomiast rama to o ile pamiętam kooperacja ze specialized.

dzięki corrado :)

#8
Na olx wisi RD 910 w dobrej cenie. Miał byś do kompletu. Rower fajny ,sztyca nie)
GT RTS3 ,GT LTS ,K2 proflex 4000 ,Diamond Back Response Sport ,Giant MCM 2 ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Cannondale R900 ,Specialized S-Works M2 ,Specialized S-Works M5 ,Merida Scultura 909,

#9
Retromen pisze:Na olx wisi RD 910 w dobrej cenie. Miał byś do kompletu. Rower fajny ,sztyca nie)
no wiem, z tą sztycą miałem tak że jak wspomniałem prze mega fajny control tech złamał się po dwóch dekadach dosiadu i to akurat w sobotę przed weekendem majowym .. no i kupiłem co było dostępne na 31,6, miało odpowiednią długość i było w moich okolicach .. przepłaciłem ale jestem zadowolony :)

rd-m910 ? niby do kompletu ale wolę swoją rd-m950 ze źle wybitym numerem (a moze tak chcieli krótki wózek oznaczac ale się rozmyślili? - no idea)

przód bym ewentualnie podmienił ale póki działa raczej go nie ruszę.

#11
RD-M950 - czemu mieliby źle wybić? wygląda właśnie tak jak jest opisana, a długości wózka nie wpływały na oznaczenie główne modelu
Co do samej przerzutki - nie chodzi o to że nie będzie działać Gryzie się wizualnie

O tym żeby WI sygnowało ramy nie słyszałem prawdę mówiąc Coś wskazuje jeszcze markę poza naklejką na podsiodłówce?
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#12
głupia sprawa, po domyciu szczoteczką zobaczyłem 9 zamiast 8:), już rozumiem dlaczego w necie raptem kilka sztuk tak opisanych znalazłem, w sumie trochę byłem zdziwiony ze w katalogach ani słowa o takim oznaczeniu nie ma ale nie byłem zbyt dociekliwy wiedząc że bywały komponenty nigdzie nie opisane.

rama -
wiem to z przekazu ustnego okolic roku 2000 kiedy to kupiłem ten rower, natomiast na markę bardziej wskazuje naklejka specka - kompletnie przezroczysta ale wciąż w swoim kształcie na samym dole podsiodłówki. wydaje mi się że rama zanim dotarła do nas została co najmniej podrasowana w WI i doposażona w ich suport, stąd pewnie taki przekaz.

tak czy inaczej parę lat później, 4, 5 lat pózniej - z okazji robienia suportu i napędu próbowałem ogarnąc detale i wychodziło mi na to że jest to rama stumpjumper m2 fs comp , albo m2 team ale były jednak róznice w detalach - np przelotka pod canti, odcien niebieskiego, brak oznaczeń .. ale temat dochodzenia do sedna porzuciłem zaraz po serwisie.

poszukałem tez w pożółkłych papierach i mam je własciwie na wszystko poza ...ramą.

z ciekawostek - poza napędem przez te wszystkie lata nie robiłem nic poza regularnym balkonowym serwisem, natomiast w tym roku normalnie czarna seria.