#3
Hej.

Wygląda na kompletny i katalogowy. Moim zdaniem sugestia jest prosta - rozebrać, wyczyścić, sprawdzić stan komponetów, zmienić co trzeba i jeździć. I te rogi trochę słabe.

Ogólnie jeszcze trochę zależy od tego jaki stopień "odnowienia" chcesz uzyskac...

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#4
Chciałbym na nim po prostu jeździć. Muzeum nie wchodzi w grę... :-) Do wymiany na pewno bedą oponki. Obecnie są firmy Ritchey... Niestety zwłoki... Jakaś ewentualna podpowiedź co do nich? Pzdr.

#5
Ładniutki.

Opony dobierz sobie zgodnie z przeznaczeniem przede wszystkim, jeśli zamierzasz jeździć terenowo to pomyśl np. o Continentalach Explorer albo kapitalnych Panaracerach XC Fire.

Lakier na zaprawki dorobią Ci w sklepach z lakierami do samochodów. Będziesz miał trochę zabawy z tym, ale i satysfakcji!

Powodzenia
tommyride.bloog.pl

#6
Witaj
fajna maszyna
Jeśli gotowy jesteś na pozostawienie rdzenia, zrobienie przeglądu mechanicznego i smarowania, zmianę opon i pancerzy to będziesz miał świetnie prezentującą się maszynę z wyższej póły, jeśli jednak "do jazdy" ma oznaczać zakusy na amor, Vki czy tarcze to możesz być rozczarowany - rama słabo to zniesie
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#7
Vki czy amor odpadają. Zostaną canti. Chcialbym go tylko przesmarować (co już częściowo zrobiłem, niestety wyjazd przerwał mi pracę :-( ) Chodzi mi np. o to czy szukać części z troszkę wyższej półki, czy pozostać przy DXie. Cała grupa to DX. No i problemem jest laker. Dużo odprysków.... Część już zaszpachlowałem i po powrocie będę szukał lakieru....

#9
nie umiem poznać ze zdjęcia czy masz manetki rapid-fire czy push push, te drugie moim zdaniem nie są najlepsze, zacinają się i jakieś takie ogólnie tandetne mi się zawsze wydawały, lepiej się ich pozbyć. Kupiłbym klamki i osobne manetki z nieco starszej grupy Deore mt62 (sl-mt62 bl-mt62) ale to już takie moje zboczenie, ewentuale te nowsze klamkomanetki DXa z Rapid-Fire, a jeśli masz te z r-f to nic bym nie zmieniał.
cron