HEj

#1
Cześć

Miło mi w końcu przywitać się na forum, przeglądam je już jakiś czas i w końcu założyłem konto.

Na rowerze jeździłem od zawsze, niestety ostatnie lata były ubogie w nakręcone kilometry ale zamierzam ten trend odwrócić.

Pozdrawiam Wszystkich

#2
hey
focie daj
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#4
Chętnie, ale rower jeszcze nie gotowy, jest w trakcie składania. Patrząc na Wasze projekty, w moim szału nie ma: rama votec-chyba tox, dwupułka RST, osprzęt STX RC (brakuje mi przerzutki przedniej)

Rower ze zdjęcia dawno sprzedany, nie pasował mi full. Sztywna rama bardziej mi odpowiada.

#7
Buduję rower na ramie z załącznika. Kupiona niedawno bez widelca ze zdjęcia.
Osprzęt jak już wspomniałem chciałbym STX RC (przednie koło będzie "współczesne")

Brakuje mi tylko przedniej przerzutki FD-MC36 lub 33 (górny ciąg) i korby FC-MC36

Resztę chyba mam. :-)
Załączniki
13750367.jpg

#11
votec ma dziwne upodobanie do dolnych rur jak rynny...
znak szczególny
Ostatnio zmieniony 2015-01-24, 21:43 przez dovectra, łącznie zmieniany 1 raz.
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#12
ok
Ostatnio zmieniony 2015-01-24, 21:42 przez dovectra, łącznie zmieniany 1 raz.
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#18
Tyle że kolega nie ma tego Bombowca :-)

Ta rama wisiała trochę czasu na Giełdzie Rowerowej Wrocław na Fb, nawet się chwilę zastanawiałem czy jej nie wziąć, jeszcze z Bomber'em, ale nachodziły mnie myśli że to może być jakaś tajwańska malowanka, szczególnie że za zachodnią granicą Votec to były rowery z wysokiej półki.

Mam w domu jednego (znanego z forum) fulla od Votec'a, gdyby był minimalnie dłuższy to zostawiłbym go sobie ale brakuje 2-3cm a zmiana mostka ze względu na amortyzator od Votec'a jest niemożliwa... U nas niestety rowery Votec są bardzo niedocieniane - czuję że kiedyś będę musiał dopłacić żeby pozbyć się mojego :-(

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#19
Kupiłem ją właśnie z Wrocławia. Czy to oryginał votec to tak naprawdę nie wiem. Potwierdzić nie mam gdzie. Rama jest w dobrym stanie, spawanie piękne. Mnie to wystarczy :-) .
jak juz pisałem zamontowane do tej ramy amor Rst hi5, on jest przystosowany do tarcz. Ale mam dylemat czy jednak nie zastosować np hydraulicznych magury szczęk.

#20
Nie ić tą drogą! Ta rama nie nadaje się do dwupółki!

Powtarzam... Nie ić to drogo! Poszukaj bombera... będzie lepiej. Z resztą RST to nie amortyzator, to obudowana sprężyna! Jeśli bardzo chcesz RST to szukaj MOZO.

Niemcy uwielbiają Magury dlatego sporo Votec'ów stoi właśnie na HS'ach, moim zdaniem to najlepszy wybór.

pozdrawiam
xMekpx

Podaj numery ramy. Porównam z moimi może to coś powie.
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#23
nie
dwupółka
nie
będzie to jak markeciak wyglądać....
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,

#26
Wierzę bo pewny nie jestem ale pamiętam że kolega miał dwupółke od RST - sprężyna bez tłumika.

Tak czy inaczej... Skolioza zgodzisz się ze mną że dwu półka to baardzo zły pomysł.

E:
Jeszcze gdyby rama była przystosowana do amortyzatora Votec to dwupółka nie robiłaby masakry a tutaj... choper bedzie.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#27
Pomysł bardzo kiepski. Na poziomi wstawiania Foxa do retromaszyny albo nawet gorszy. Z fajnej ramy zrobi się potwór. Tu jeden już taki rower był:
http://forum.retromtb.pl/viewtopic.php? ... c&start=15
i nie wygląda to dobrze. A przecież Hi5 jest jeszcze wyższy.

Mekp - Hi5 ma tłumik. Tyle tylko, że on jest powietrzny. Tam jest głowica tłumika z takimi śmiesznymi wyfrezowanymi otworkami przez które przepływa powietrze. To jest całe tłumienie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#29
Wszechobecna krytyka która na mnie spłynęła spowodowała zmianę decyzji i wywalenie hi5 na rzecz ..............................

i tu pojawia się problem, nie wiem co będzie odpowiednie (podpowiedzcie proszę)

P.S. Ogłoszenia o zakupie na giełdę nie mogę dać (ograniczenia)

#30
to że nam sienie podoba, to nie znaczy że masz nie robić tego.
Tylko koledzy zauważyli iż to może byc niezbyt sprawnie technicznie.
A mają doświadczenie.
centurion accordo gt '88, gary fisher big sur '99, trek singletrack 950 '95, romet-universal '82, centurion-ritchey '90-91, nishiki bombardier '94, peugeot black rock '90, univega dual action-pro '96, koga-miyata traveller '91/ ramy; wheller 6600 '93, centurion accordo '87, katrga dx '90 /było: muddy fox courier comp '92, peugeot mackenzie '92, giant cold rock '90, '91, '92,