Prawie 'Wrocławianin" Pozdrawia :)

Witam wszystkich forumowiczów/forumowiczki
Prawie Wrocławiawin bo mieszkam od niecałego roku :)

Jutro stanę się posiadaczem (w pewnym sensie już się stałem) tego oto cuda:

http://allegro.pl/wheeler-7800-cr-mo-de ... 84121.html

Rower urzekł mnie swoim wyglądem/stylem, no w sumie trudno to opisać. Czuję, że ten rower ma duszę :). Problem w tym, że w temacie dwuśladów jestem w sumie zielony. Mój ostatni rower za 50zł spod młyna rozpadł się, chociaż służył mi całkiem długo :D. Jeździłem nim głównie do pracy - niestety któregoś z rzędu wypadu do "lasu" nie przeżył - ja na szczęście tak.

Wiem, że pośpiech to zły doradca ale niestety jak go zobaczyłem tak go kupiłem i jutro jadę go odebrać...
Teraz pytanie: co powinienem zrobić na miejscu, bo niestety jedno foto niewiele mówi. Wiem, że powinienem zwrócić uwagę na zużycie napędy, czy koło nie jest scentrowane, czy pedały nie latają, czy klocki nie są zjechane i pewnie na coś jeszcze :).

Z opisu aukcji wynika, że rower jest w stanie bdb. Z tego co zdążyłem poczytać przez te 2 dni w necie to ten osprzęt na tym rowerze nie jest taki zły a nawet dość dobry. Ostatecznie dałem za niego 500zł - to chyba nie jest zła inwestycja ^^? Zastanawiam się, czy z racji braku mojej wiedzy na temat serwisowania rowerku powinienem od razu pojechać do jakiegoś serwisu we Wrocku na przegląd?

Wszelkie porady i sugestie będą mile widziane. Trochę się boje, że przy odbiorze coś będzie nie teges, ale trochę za późno na to teraz bo już go kupiłem ;).

Witam.

Fajnie że zaczynasz.

Rowery od tego kolesia są raczej sprawne wiec się nie martw a jak jednak zdecydujesz się na serwis to zapraszam :D

Z której części miasta jesteś?

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

Witamy