strzała!

#1
Cześć!
Parę tygodni temu kupiłem Nakite 9080 ProRacing na XT/LX. Rama - podwójnie cieniowane Cro-Mo Omega 778 na fabrycznych jeszcze gumach Richey'a ważyła 11.2 kg. Sprzęt przywieziony ze Stanów - gość twierdził, że to jeszcze amerykańska rama (...), w każdym mąć razie w stanie świetnym i za b.sensowne pieniądze. Przypomina mi zresztą moje stare srebrne CroMo na STXie, które złożyłem sobie za małolata, żeby zrobić pierwszą dużą trasę - na Bornholm. Także wracam po latach do większej jazdy, zrobiłem już z 400 km a z bieżących inwestycji poszło w pełen serwis, bagażnik Crosso, Conti RaceKiing, licznik, migające gluty i jakies pierdołki. Napęd jest ori i wytrzyma więcej niz jakieś nowy szmelc. W ośkach był fabryczny smar. Grupa Deore XT z korbą i suportem LX-a bez luzów i oznak większego zmęczenia. Ciekawostką jest oryginalny GripShift (wolałbym oczywiście manetki ale już zaczynam lubić szybkie redukcje) i to że za cholerę nie mogę znaleźć w necie żadnych fotek i opisu tego roweru. Pewnie V-brake XT z przodu jest nieoryginalny ale zamienię go tylko stronami z tyłem gdzie jest Canti; kupie jakieś dobre siodełko, wymienię linki i na tym się skończy gra wstępna. Zdążyłem zresztą machnąć nim już traskę do na Jasną Górę i powiem, że jeździ bardzo fajnie. Jest b.lekki i szybki, zwłaszcza w porównaniu do mojego poprzedniego sprzętu - fabrycznego Wigry 3 '87 w kolorze błękit adriatyku, którym bez kitu robiłem trasy po 60km i się nawet zasadzałem na Mazury;).. Teraz zaczynam latać trochę po Mazowszu. W najbliższym czasie jakieś Jeziora, może Zamojskie , może Kazimierz.. także jak robicie spoty nad Wisłą to jestem otwarty na wypady tu i tam np. urbexowe - moje rejony to Bielany i Linia Otwocka.
Pozdrowienia i wyrazy od Złygmunta trzeciego
Strzała!
f.
Załączniki
IMG_0444.JPG

#2
Witaj
ze zdjęcia wygląda faktycznie na ładnie utrzymaną maszynkę, acz jak piszesz o informacje o marce będzie chyba ciężko
Proponowałbym ujednolicić hamulce - nie górnolotnie ze wg eststycznych etc - ale ze wg na prawidłowe działanie (klamki Vbrake nie będą działać poprawnie z canti, klamki canti z V)- bo klamki masz pewnie obie jednakie?
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#3
Mnie to hamuje ok, ale musiałbym się przejechać dobrze wyregulowanym sprzętem żeby mieć porównanie,
Jak mi ktoś poleci klubowy retro serwis w Warszawie to podjadę w wolnej chwili na dwa słowa
strzała!

a

#4
Miałeś kiedyś rower tej firmy i jak dobrze pamiętam to nie była to żadna "ameryka" tylko austriacka firma. Co by nie powiedziałam to rower wygląda naprawdę przednio :)