Muuu!

#1
Witam!

Nowy uczestnik tego zacnego forum, Marcin. Na rowerze już dłużej niż bez roweru. Często można mnie spotkać w Krakowie na rowerze w łaciatej koszulce :-) Najczęściej niestety na współczesnym fullu alu, choć od czasu do czasu wyciągam na świat "pełnoletnią" już stalówkę żeby po raz kolejny zachwycić sie jej lekkością i finezją w prowadzeniu. Mam nadzieję znaleźć tu cenne informacje i porady na temat usprawniania wiekowych maszyn!

pozdrawiam,
--
z KRowim pozdrowieniem,

'93 Bontrager Race
'01 Orłowski Softtail
'07 Cannondale Rush

#3
Tak, stary krowiarz ze mnie ;-)

Nie mam niestety fotki calego Bontiego, ostatnia przyzwoita z zaawansowanej fazy budowy. Do tego doszła korba LX z ok '95, trochę młodsze koła na piastach XT i jakichs Mavicach. Prosta TYTANOWA kierownica 56 cm ;-) Jakaś podstawowa sztyca, klamkomanetki i canti LX. Jeździ to jak głupie i daje dużo radości ;-)

AHA - rama jest przemalowana, taką dostałem na allegro za 100 zł. Facet nie wiedział co sprzedaje, wstydził się że to stal.... Sintesi nigdy nie robiło takiego modelu, do ładnie przemalowany Bontrager Race Lite.
--
z KRowim pozdrowieniem,

'93 Bontrager Race
'01 Orłowski Softtail
'07 Cannondale Rush
Załączniki
Bonti1.jpg
Classic
Bonti2.jpg
Pancerne łączenie tylnych rurek
Bonti3.jpg
Charakterystyczne wzmocnienia przy mufie
Bonti4.jpg
1 cal rura sterowa, wzmocnienia przy spawach

#6
Mysłałem, jakieś 10 sekund ;-)
To co jest - jest ładne, naklejki są pociągnięte ładnym lakierem bezbarwnym. Nie mam ciśnienia aby przywracać mu oryginalne malowanie bo mogę uzyskać gorszy efekt. Może kiedys...
--
z KRowim pozdrowieniem,

'93 Bontrager Race
'01 Orłowski Softtail
'07 Cannondale Rush