Całkowicie przypadkowo kupiłem NOWEGO (!!!) GT Timberline rocznik 1999. Chciałem poskładać klasycznego MTB na kołach 26" i v-kach na ramie i osprzęcie z lat około 2005 czyli wtedy gdy zacząłem jeździć ale dłuuuugo nie mogłem znaleźć fajnej ramy. W końcu zrezygnowany dzwoniłem na chybił trafił po sklepach w promieniu 100km z pytaniem czy nie mają jakiegoś leżaka na sklepie i... trafiłem na normalny sklep rowerowy gdzie właściciel w magazynie ma około 10 nowych, nigdy nie sprzedanych rowerów z późnych lat `90 (GT, Moongoose, Trek) i drugie 10 z okolic 2008-2009 (głównie Kellys). Normalnie podróż w czasie. Wybór padł na GT ze względu na fenomenalny kolor i ogromny sentyment do tej marki, w latach 2007-2017 miałem GT Outposta. Rower oczywiście cały w oryginale, wymieniłem jedynie siodełko na swoje ulubione (ori oczywiście zostanie w zapasie) i dołożyłem trochę dodatków typu koszyki na bidony, rogi, spd i na sezon zimowy błotniki plastikowe SKSa. Nie będę go taplał w błocie, śniegu ani używał na dojazdy do pracy, będzie służył do spokojnych przelotów w terenie i zostanie taki jaki jest.
Gdyby ktoś miał katalog GT z 1999r to chętnie obejrzę skany, znalazłem tylko 1998r.
Re: Cześć!
#2Powinienem mieć ten katalog. Poszukam w piwnicy i po weekendzie wrzucę.Xsystoff pisze:Gdyby ktoś miał katalog GT z 1999r to chętnie obejrzę skany, znalazłem tylko 1998r.
Miałem kiedyś Timberline'a z 1996, fajny był. Mój pierwszy prawdziwy MTB :D
Re: Cześć!
#5Niestety się nieco pospieszyłem bo okazało się, ze oryginalne katalogi GT mam z 98, 2000 i 2001 a na 1999 nie udało mi się zdobyć oryginału i mam tylko polską edycję wydaną przez ówczesnego dystrybutora UNITRADE.
Jakość nie najelpsza bo skaner mam słaby ale coś widać. Do pobrania z mojego drive'a:
https://drive.google.com/file/d/1VnHS98 ... sp=sharing
Jakość nie najelpsza bo skaner mam słaby ale coś widać. Do pobrania z mojego drive'a:
https://drive.google.com/file/d/1VnHS98 ... sp=sharing
Re: Cześć!
#6Szkoda, że w tej ulotce Timberline jest w innym kolorze i trochę ubogie info ale dzięki za pomoc!
Re: Cześć!
#7Timberliny co roku wychodzily w zasadzie w takiej samej konfiguracji, w dwoch wersjach, bez i z amortyzatorem. RS indy, a pozniej Jett, osprzet to STX.
Re: Cześć!
#8Były 2 wersję Timberline (bez amortyzatora) i Timberline FS (z amortyzatorem). Była jeszcze wersja Timberline Anatomica dla kobiet. Oprócz Jetta i Indy wcześniej była Quadra 5., a przed 96 albo 95 były bez amortyzatora chyba. A z STX to tam była tylko przerzutka tylna (do 98 roku, później i to zastapiona Alivio), Reszta to było juz Alivio i Acera/AceraX jak np piasty. Korba też została zmieniona z Alivio na Acera od 99 roku.
Re: Cześć!
#9Piasta przod z tego co pamietam to wymysl GT przez kilka lat. Generalnie fajny budzetowy rower GT.
Re: Cześć!
#10Faktycznie, była piasta GT z przodu ale od 98 roku, ja w moim miałem jeszcze piasty Acera-X. Nawiasem jest do dzis jeszcze u mnie :D Mocna jest bo przez ten czas jak jej używałem to tylne piasty zajechane były 3 a ta sie trzymała do końca kiedy to CrossMaxa kupiłem jakieś 5-6 lat temu.