#3
obecnie wygląda mniej więcej tak:
Obrazek


ale będą zmiany w kierunku :
- koła 29" z przodu pod tarczę
- eliminacja tego komina pod mostkiem, myślę że przy większym kole wystarczy mostek z odpowiednim kątem
- zmiana kierownicy na jakąś szerszą/giętą , ale nadal 'baranek', na prostych kierownicach zawsze mi ręce drętwieją po przejechaniu ok 100km

#4
Ło matko....
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#8
Ten egzemplarz kupiłem z Wrocławia od pierwszego właściciela , który kupił go w firmowym nieistniejącym już sklepie Mongoose, z dokumentami.

Dostałem go kompletnego na oryginałach (jedynie manetki padły ze starości chyba), tylko zacząłem przerabiać pod siebie, bo oryginalnie mostek IBOC jest dla mnie za niski, poza tym wcześniej jeżdziłem na szosie i przełaju, więc bardziej pasuje mi baranek niz prosta kiera.


Wiem że wygląda słabo, ale dajcie szansę...jak zrobię z tego 69er to będzie pewnie trochę lepiej ;)

Ew. jakby ktoś był zainteresowany zakupem to mogę przywrócić do oryginału.

#9
Ja bylbym zainteresowany zakupem. Napisz na priv co i za ile.
GT RTS3 ,Diamond Back Response Sport ,Kastle Randonne ,Marin Eldrige Grade ,Mammoth RC 201 ,Wheller 3600 ,Specialized S-Works M2 ,Merida Scultura 909, Cannondale Super V 2000 ,Soundance Titanal ,Cbike

#10
RafalxM pisze:Ten egzemplarz kupiłem z Wrocławia od pierwszego właściciela , który kupił go w firmowym nieistniejącym już sklepie Mongoose, z dokumentami.
jeśli to w kontekście pękania, to rama o której pisałem miała tylko jednego właściciela przez całe swoje życie i jednak znacznie mniej lat na karku Oczywiście pochodziła z oficjalnej sieci sprzedaży
RetroMTB na Facebooku

SPRZĘT DO SPRZEDANIA

#18
@pankierownik - rama rozmiar 17" , długość C-C po górnej rurce 57cm

przeważnie w górnym chwycie , do dolnego muszę trochę obniżyć klamki względem kierownicy, żeby był pewniejszy chwyt klamki przy hamowaniu, zobaczymy - będę testować różne ustawienia.

#27
w czym upatrujesz niebezpieczeństwa?
w tym że kierownica może się przekręcić bo mostek trzyma nieco słabiej niż na płaskiej powierzchni?

tym bym się nie przejmował - jest ściśnięte wystarczająco mocno,
a od góry trzyma standardowo 'grzybek' ściągnięty do gwiazdki nabitej w rurze sterowej

#28
W erze, gdy dostęp do części był mocno ograniczony, jakieś 20 lat temu, miałem takie rozwiazanie w rowerze MTB. Działało, działało, aż się złamało. I to w górach. Na szczęście najpierw pękło i zaczęło się ruszać, na co szybko zareagowałem. Mogło skończyć się to tragicznie, więc odradzam.
Dzisiaj jest bezproblemowy dostęp, więc lepiej nie rzeźbić w gównie, tylko kupić coś co działa.
https://www.facebook.com/evobikesycow

#29
W widelcach z gwintem, wewnątrz rury sterowej jest rura mostka co wzmacnia konstrukcję. W przypadku sterów ahead zamocowanych na gwintowanej rurze tego nie ma. W dodatku nacięty gwint wywołuje zjawisko karbu, więc ryzyko pęknięcia jest bardzo duże. Nabita gwiazdka nie pomaga a wręcz przeciwnie.