Nieznane firmy (przynajmniej dla mnie :) )

#1
Witam


Jako, że w temacie jestem mocno początkujący to znam tylko "topowe" ( to może nie najszczęśliwsze określenie) firmy produkujące dobry sprzęt rowerowy. Przed zarejestrowaniem się na forum poczytałem trochę i znalazłem informację o firmach które do tej pory były mi totalnie obce jak Nishiki czy Saracen.

Przeglądając różne serwisy natrafiłem na 2 marki których nie znam a rowery albo wyglądają porządnie albo zostały odpicowane.
Pytanie mam dosyć naiwne może ale kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień.

Czy marka taka jak: Marvin jest wam znana?
Czy ktoś spotkał się może z rowerem Iowa Thunderbird?

Przepraszam za lamerskie pytanie :)

#7
najlepiej jakby byla mozliwosc jazdy probnej ;-) rama jest naprawde wielka i przy tej retro geometrii :?: :?: :?: tak na styk :!: :!: :!:
ostatecznie za 270 zl( na poczatek ) masz kupe fajnego RETRO szpeja
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#9
Ja jeszcze pytanie też takie z wiedzy podstawowej zadam :)

Jak to wygląda stopniowanie grup osprzętu shimano?

XTR
XT

i co dalej?
gdzie w tym wsyztskim jest STX a gdzie deore LX?
najlepiej jakby byla mozliwosc jazdy probnej rama jest naprawde wielka i przy tej retro geometrii tak na styk
Jakby byla możliwość jazdy próbej to jak znam życie i siebie na chłodno bym tego nie ocenił.
Wróciłbym do domu z rowerem i z racji dużej ramy z ewentualnie obitym nabiałem.

#10
profaner pisze:XTR
XT

i co dalej?
gdzie w tym wsyztskim jest STX a gdzie deore LX?
no !!!!! w ramach cwiczen
to zadanie rozwiaz sam !!!
paraca domowa nr 1.... zacznij najpierw od rocznika (to taka mala podpowiedz ;-) )
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#11
To ode mnie -