#4
Ee z tym moczeniem przerzutek w benzynie bym się nie rozpędzał, akurat szaraka można rozebrać ale większość nie i co zrobisz jak smar wypłuczesz z osi wózka?
Allegro, Alpinestars, Breezer, Corratec, Kuwahara, Rocky Mountain.

Obrazek

#6
Przekładałem dziś z kolegą osprzęt ze Stumjumpera na Bear Valleya. Wyszła taka porażka że szkoda gadać. No ale jak chciał tak ma.
Rozbierałem też bębenek od piasty DXa. Okropnie go zatarł - tyle rdzy że nie ma żadnego luzu roboczego i bieżni nie widać. Straciłem cierpliwość i założyłem nowy od jakiegoś altusa itp acery. Przynajmniej chodzi gladziutko.
Aha - w garażu na wejściu 2st.C ale w ferworze walki z tym sprzętem skoczyło do przyjemnych 11. :mrgreen:
https://www.facebook.com/evobikesycow

#7
ja wlasnie dlatego robię w pokoju a garaż wybieram w skrajnych przypadkach.

ja wczoraj zakulem łańcuch w retro... szkoda że i tak trzeba będzie to poprawwic Bo za długi jest.

pozdrawiam
xMekpx
Moje ogłoszenia
Marin Bear Valley 1996

#8
dziś rozebrałem druga parę BR-M950 włącznie z łożyskami, wszystko wymoczyłem w benzynie, nasmarowałem i złożylem, po czym zorientowałem się, że jedną kulkę fi 1mm przeoczyłem w którymś z 4rech łożysk, w dupie mam nie rozbieram tego ponownie :-P

#11
Te czarne zaslepki od pantografu rownoleglego prowadzenia niestety trzeba zerwac a potem dalem je na dwustronna tasme klejaca, co do glownego punktu obrotu, to najpierw rozdzielasz ten maly wielowpust laczacy pantograf z glowna osia podwazajac go czyms ostrym, u mnie to byl noz, potem zdejmujesz gumke i masz 2 nakretki, normalna i kontre, wkladasz ramie hamulca na piwot w ramie lub widelcu odkrecasz nakretki obie, byle z umiarem bo zetniesz ten dzyndzelek z tylu ramienia, ktory wchodzi w oczko przy piwocie w ramie lub widelcu, ogolnie idzie je rozebrac do ostatniej kulki w tych cholernych lozyskach, sorry za styl ale pisze z telefonu

#15
Nie ważyłem.

Co masz na myśli pisząc nieodwracalny, zdziera się jak każda inna farba, nie ma problemu. Wiem bo już to robiłem wcześniej. Nitromors albo papier ścierny i nie ma mocnych.

#18
robilem to samo niedawno z bb m950, faaajna zabawa, ale najfajniejsze ze wszystko tam mozna wymienic, i ze wlasciwie , jak sie dobrze wyreguluje, to pakiet niemal wieczny, jakiego smaru uzywales ??

#19
zaskakujące jest to, że w tych pakietach dura/xtr sa takie maluteńkie kuleczki i mini wałeczki, a to wytrzymuje tyle lat! super uszczelnienie pomimo możliwości rozebrania na drobny maczek. użyłem zielonego motorexa bike grease 2000, jak zresztą do wszystkich łożysk, gwintów, gniazd na kwadraty i masy innych rzeczy.
waga supo 175g.
Obrazek

>>KLIKNIJ PO WIĘCEJ!!<<

#22
do lancucha zamiennie rohloff gold oil, i finish line , zielony czyli cross country lubrificant, do calej reszty zielonego motorexa i do amorkow tez motorex

#24
rohloff brudzi wszystko i wszedzie ale smaruje genialnie, generalnie glownie ten smar uzywam, a prztestowalem ich sporo, i cry tech i inne pedrosy, i gold oil najlepszy, najlepszy jaki kiedykolwiek mialem to ebony oil, ale kupic go dzis graniczy z cudem...

#26
Kupiłem używaną,w dobrym stanie, katalogową kasetę CS-HG70 na piastę Deroe DX (obręcze Ambrosio Durex ;] )

PS
podziękowania za koła dla corrado1111 ;]

Edit: Jazda za kasetą oczywiście na zimówce (zresztą przeszczepy będą do niej)
Fakt: Wiało, lało, śnieg padał ...musiałem dupsko wygrzać bo berger niesamowity

W.
Ostatnio zmieniony 2013-02-02, 23:07 przez WojtekKa, łącznie zmieniany 4 razy.
Woodlands 29-er cr-mo
Trek 750
ARCADIA 6000
Suntour XC Pro WTB w kartonach czeka na nowe życie