korbowy dylemat

#1
Hej, w przełaju planuję zmianę korby.

Mogę kupić nową ultegrę FC-6500, lub uzywkę DA FC-7700.
Nie mam doświadczenia w sprzęcie szosowym stąd pytanie, czy różnica między DA i ULtegrą jest tak duża jak między XTRem i XTkiem?

Oczywiście DA jest ładniejsza ;)

#3
pakiet mam w rowerze... chodzi mi o roznice miedzy samymi korbami...
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#4
roznica miedzy ultegra a DA
jest dokladnie taka sama jak miedzy xt i XTR
czyli duza albo zadna ?!?!
dopoki nie wystartujesz w Pucharze Swiata CX roznicy nie zauwazysz.
Jesli DA jest w dobrym stanie(wizualnym i technicznym) bierz DA (duzo ladniejsza lzejsza ,a i wspolczynnik q chyba duzo lepszy)
Gdyby jednak sie okazalo ze DA zajechana to ultegra bedzie lepszym rozwiazaniem bo jak mowia...nowe to nowe
pozdrawiam !!!
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#5
dla mnie różnica między xt 750 a xtr 95x jest duża ;)
Był: pewna Gusta, Votec F7 '99, jakiś karbonowy Scott, trzeszczący Mountain Cycle San Andreas, całkiem ładny Rocky Mountain Blizzard '96, Intense M1 '03,

#6
dla mnie tez
ale pytanie zadane i bez zadnych zlosliwosci probowalem na nie odpowiedziec
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar
XTR M 900
Deore XT 732/5
Ritchey 2/9
Deore XT 739
......................................

Campagnolo 50 th anniversary..w budowie

#8
zle nie wyglada
osobiscie wybralbym DA(ultegra nigdy mi nie podchodzila)
mialem tego DA w BIANCHI EVO 4 i nie mozna bylo zlego slowa powiedziec
(oprocz prawej klamkomanetki ktora rozpadla sie po 2 sezonach!!!)
problem w tym ze 53-39 to nie przelozenia do "przelaju",ale jak tam chcesz ..
ps
zaryzykowalby stwierdzenie ze to najladniejsza DA w calej historii istnieni tej grupy
pozdrawiam
Campagnolo record OR
Mavic Geo Dakar