msciciel szos:
#63
czas plynie a tradycja trwa (to odnosnie ostatniej krytyki nowych rowerow z jaka spotkalem sie na tym i innych forach;)
1992 ?
1999???
2010-11
1992 ?
1999???
2010-11
#65
hehe, dla Corrateca ich "obniżany" BullBar jest niemal tak samo charakterystyczny jak kształt ramy Team Bow (dwie łukowate rury przechodzące w tylny widelec)
A ten Spark to wersja damska Contessa może?
A ten Spark to wersja damska Contessa może?
#66
No pewnie, że babski.
Męski teraz, wiadomo, musi być mroczny jak pierd grabarza, ten damski skot też zresztą ma czarne obręcze. Nawet taki fajoski malarz ram, jak coratec daje teraz czerninę, z tego co widzę.
Próbowałem przed wakacjami nabyć obręcz mavica 7xx pod mój ciężki zadek do tyrania, i nawet nie wiecie, co to za męka doprosić się o srebrną...
Męski teraz, wiadomo, musi być mroczny jak pierd grabarza, ten damski skot też zresztą ma czarne obręcze. Nawet taki fajoski malarz ram, jak coratec daje teraz czerninę, z tego co widzę.
Próbowałem przed wakacjami nabyć obręcz mavica 7xx pod mój ciężki zadek do tyrania, i nawet nie wiecie, co to za męka doprosić się o srebrną...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/
#67
tak to damka.
ale chcialem zwrocic u corrateca uwage na pewna tradycje kolorystyczna... taka odrobina kolorystycznego mixu rodem z konca lat 80tych;)
mowiac juz o tradycji - pociagne - oto come-back GT Karakoram, tym razem w wersji 9er i niestety nie cr-mo ;(
ale chcialem zwrocic u corrateca uwage na pewna tradycje kolorystyczna... taka odrobina kolorystycznego mixu rodem z konca lat 80tych;)
mowiac juz o tradycji - pociagne - oto come-back GT Karakoram, tym razem w wersji 9er i niestety nie cr-mo ;(
#69
no niby tak. Z jednej strony mysle, ze swietny ruch - odswiezyc stary model i to czyniac go wyrozniajacym sie (bo 9ery wciaz pozostaja nisza)... ale z drugiej - od dawna GT robi stalowe, bardzo fajne ramki serii Peace, ktore sa caly czas na waskich rurkach, ale np posiadaja mimosrodowy suport, albo otwarte do tylu haki bez mozliwosci montazu RD (trzeba zrobic patent na zewnetrznych hakach od bmx/dualki), ale wiesz - w przeciwenstwie do pozostalych modeli ze stajni GT, te stalowki trwaja w stonowanej jednorodnej kolorystyce i to sie im chwali.
ps1. przegladalem oferte mongoose, gt i schwinna ktore jak wiemy sa teraz w jednym koncernie z c'dalem.... i widac pewna tendencje. Otoz marki zaczynaja sie specjalizowac. Schwinn stawia na mieszczuchy, Mongoose na BMX i grawitacje, GT pozostaje w niszy mtb... C'dale to zbyt mocna marka wiec dalej rozwija sie preznie we wszystkich kierunkach...
ps2. taka np, kona - moj idol pod wzgledem wymyslnosci konstrukcji rowerow ;) tez odgrzala w podobny sposob model Explosif (czy Kahuna jak kto woli). Zrobila to poprzez rower o nazwie UNIT, z tym ze towniez jest to konstrukcja o zmiennej dlugosci hakow, pozwalajaca zalozyc kolo zarowno 26" jak i 28" (i dajaca duuzo miejsca na grubasne opony typu 29")
ps1. przegladalem oferte mongoose, gt i schwinna ktore jak wiemy sa teraz w jednym koncernie z c'dalem.... i widac pewna tendencje. Otoz marki zaczynaja sie specjalizowac. Schwinn stawia na mieszczuchy, Mongoose na BMX i grawitacje, GT pozostaje w niszy mtb... C'dale to zbyt mocna marka wiec dalej rozwija sie preznie we wszystkich kierunkach...
ps2. taka np, kona - moj idol pod wzgledem wymyslnosci konstrukcji rowerow ;) tez odgrzala w podobny sposob model Explosif (czy Kahuna jak kto woli). Zrobila to poprzez rower o nazwie UNIT, z tym ze towniez jest to konstrukcja o zmiennej dlugosci hakow, pozwalajaca zalozyc kolo zarowno 26" jak i 28" (i dajaca duuzo miejsca na grubasne opony typu 29")
#70
Nie wiem czy zauważyłeś ale jest też Zaskar 29er Koniec świata. Nasza wspaniała, cudowna Maja zdeklasowała resztę pokazując jak się na 26 calach jeżdzi a nie na 29 calowym nonsensie.
29 calowe rower w niszy? Chyba w kraju, na świecie to jest trend rosnący, niby po co GT robi teraz 29 cali, bo im się podoba? Nie, żeby po prostu na tym zarobić.
Moich trzech kumpli ma w swojej stajni po jednym góralu 29' a dwóch następnych się ad tym zastanawia. To już nie pojedyncze przypadki choroby to epidemia!
29 calowe rower w niszy? Chyba w kraju, na świecie to jest trend rosnący, niby po co GT robi teraz 29 cali, bo im się podoba? Nie, żeby po prostu na tym zarobić.
Moich trzech kumpli ma w swojej stajni po jednym góralu 29' a dwóch następnych się ad tym zastanawia. To już nie pojedyncze przypadki choroby to epidemia!
#71
Jest to trend Radku, którego nie zatrzymasz Majka klasę pokazała, ale skąd wiesz że w roku przyszłym nie będzie miała Scele'a 29er? Patrząc jednak z drugiej strony na zagadnienie - przy takim obrocie spraw 26" robi się bardzie retro
#72
Mam nadzieję że nie. Nie powiem, 29 cali ma swoje dobre strony, lepiej amortyzuje i przemieszcza się po podmokłym terenie o czym przekonałem się ostatnio, kiedy kumpel po prostu fruwał nad grzęzawiskiem, ale trudniej to rozpędzić i trochę gorzej się prowadzi w ciasnych zakrętach.
Ale największy problem dla mnie jest w tym że wygląda pokracznie szczególnie przy trendzie niskich ram.
Ale największy problem dla mnie jest w tym że wygląda pokracznie szczególnie przy trendzie niskich ram.
#73
a ja sie podziele moja teoria;)Radziej pisze:Ale największy problem dla mnie jest w tym że wygląda pokracznie szczególnie przy trendzie niskich ram.
moda na rowery (26") z duzym slopingiem trwa od co najmniej 10 lat -prawda? Jednak powyzej powiedzmy rozmiaru 18" ciezko osiagnac tak porzadane przez bywalca salonow rowerowych - efektu duze kola (dodatkowo wizualnie powiekszaja obrecze disc-only o srednim stozku + opony o wielkim balonie), opadajaca ostro rura horyzontalna, wysoko umieszczona dosc niska glowka....
i tu trafia w sedno rower na kolach 29" - rama moze miec 20 i wiecej cali, a wielkie kola oraz ograniczenie w postaci koniecznosci zachowania niskiego przekroku (uklon dla panow o "klsycznej" budowie;) - wymuszaja wyglad, zblizony do ramy malej (16-17") na kole 26".
kilka ciekawych przypadkow:
i totalny odjazd:
#74
To Surly mógłbym mieć na zimę. Amortyzacja jak w fulu z takimi oponami. Widziałem już to gdzieś tylko ze sztywnym widelcem. Ale obręcze 26 chyba?
#75
Tak, to surlu było na 26" Jechał na takim jeden Polak (jako pierwszy bez wsparcia z zewnątrz pokonał rowerem samotnie pustynny szlak w Australii Jak sobie pogrzebię to wrzuce kto i gdzie) Rama specjalnie została przystosowana do opon (także specjalnych) 4" Przednia piasta (też specjalna, a jak!) ma szerokość 135mm, tyle co normalnie tylna (w komplecie specjalny sztywny wideł, tu pewnie z tego powodu jedno goleniowy wideł), a tył jeszcze więcej....
A to co jacku piszesz może zagrać przy ramie 20", ale przy 15 29" koła wyglądają.... średnio
EDYSZYN: Radek, pewnie tego widziałeś, w jakimś konkursie świątecznym na RB był
i strona o wspomnianej wyprawie do kompletu
http://www.wildworks.co.nz/csr/route_pl.php
A to co jacku piszesz może zagrać przy ramie 20", ale przy 15 29" koła wyglądają.... średnio
EDYSZYN: Radek, pewnie tego widziałeś, w jakimś konkursie świątecznym na RB był
i strona o wspomnianej wyprawie do kompletu
http://www.wildworks.co.nz/csr/route_pl.php
#79
slngshot - szybko z tego zrezygnowano ze wg na nikłą sztywność ramy Miałem okazję spróbować - koszmarnie to miękkie
#80
Najlżejszy rower na świecie, 2.7 kg : http://gadzetomania.pl/2010/09/28/najlz ... na-swiecie
Lodzermensch
#81
No i niech tylko linka strzeli...ouchskolioza pisze:slngshot - szybko z tego zrezygnowano ze wg na nikłą sztywność ramy Miałem okazję spróbować - koszmarnie to miękkie
#84
Dwadzieścia lat temu zrobiłbym tym furorę na podwórku. Konwersacja z kumplami wyglądała mniej więcej tak:
-Ile mas biegów?
-18
-Łeee ja 21
Zabiłbym ich odpowiedzią 45 albo 50
-Ile mas biegów?
-18
-Łeee ja 21
Zabiłbym ich odpowiedzią 45 albo 50
#85
U mnie na podwórku bywało na czasie pytanie:Ile masz przerzutek?Radziej pisze: Dwadzieścia lat temu zrobiłbym tym furorę na podwórku. Konwersacja z kumplami wyglądała mniej więcej tak:
-Ile mas biegów?
-18
-Łeee ja 21
Zabiłbym ich odpowiedzią 45 albo 50
Jak odpowiadałem że dwie to odchodzili z niesmakiem:)
Później jak sprzedawałem rowery to niektórzy klienci byli tak samo rozgarnięci.
Lodzermensch
#88
Serwis w Skierniewicach usilnie mnie zachęcał do wypróbowania produktów sunrace czy jak tam to się nazywa, twierdząc we wrześniu, jak u nich byłem, że jeden ich kolega jeździ na kasecie już dwa tygodnie, i nic się nie dzieje
Kasety na oko robią dobre wrażenie, widziałem siódemkę z matowanego aluminium, wycinana tak trochę jak dawny stx, czyli głęboko.
Ale postanowiłem poczekać, jak ten kolega pojeździ dłużej. Kupiłem SRAM.
Kasety na oko robią dobre wrażenie, widziałem siódemkę z matowanego aluminium, wycinana tak trochę jak dawny stx, czyli głęboko.
Ale postanowiłem poczekać, jak ten kolega pojeździ dłużej. Kupiłem SRAM.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/