#16
Dzieki focker za pomoc! Wyjalem i zlozylem wszystko jeszcze raz. Sprezyna od razu wchodzi prawidlowo.

A co do pytania o uszczelki to nie bylo czasu i checi na rozmontowanie calego amora.
Moze uda mi sie opisac slowno muzycznie. Probowalem znalezc jakie dokladnie uszczelki powinny byc w tym modelu ale cos mi nie wyszlo.
Wedlug mnie powinny byc patrzac od gory amortyzatora:
kurzowa
gabka do smarowania
olejowa

I niestety gabki ani widu ani slychu. Powinna byc czy nie?

#17
Jeśli masz uszczelkę olejową, to gąbka nie jest już potrzebna.
Judy miały dwie wersje uszczelek - albo z uszczelką olejową, albo bez.
Ja osobiście nie widzę sensu w montowaniu uszczelki olejowej, bo uszczelka górna została zaprojektowana po to, żeby trzymać olej i już sama z siebie ściśle przylega. Montowanie dodatkowej uszczelki olejowej zmniejsza tylko czułość widelca. Wg. mnie ma to sens tylko wtedy, jeśli nie masz kasy na oryginalne uszczelki górne i kupujesz zamienniki uszczelek olejowych w sklepie hydraulicznym.

Poza tym, jeśli montujesz uszczelkę olejową, to już nie masz miejsca na gąbkę. Funkcją tej gąbki jest smarowanie górnego ślizgu olejem, którym jest nasączona, . Jeśli więc włożysz ją ponad uszczelkę olejową, to nie ma ona czego smarować. A nie można jej włożyć pod uszczelkę olejową, bo nie ma na to miejsca.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .