#16
@korby RF turbine bez koronek zwyczajnie sa w polsce rzadkie i kosztuja 150-170pln, powiedzmy ze to rynek ksztaltuje ceny, ale przeciez bedac wlascicielem mozemy sobie zyczyc dowolna wysniona kwote ;)

no i timberlane to tak srednio Ci sie rocznik trafil;)
co prawda w wiekszosci katalogow jest ta wersja szara z quadra, a zolto-niebieski to jakis zapomniany zostal;) ale obie wersje (sztywna i front susp) mialy jeszcze stery nakrecane i fajke, czyli tak jak rowerki z nizszej polki.... dopiero od 97r wskoczyly a-head i nowe alivio (czyli na nim zaczynaly sie rowerki ze sredniej polki - nizsze outpost itp mialy fajke i syfiasty osprzet)

a Karakoram to jest bardzo ciekawa historia - bo bylo mase wersji - pierwsze byly na True Temper GTX, a pozniej bylo i Tange (93r, powiedzmy ze najslabsza wersja;), a poznieje znow wersja TT GTX, a w 98r nawet Reynolds 525 - ogolnie dluga historia - bo model produkowali chyba od 90go roku;)

Timberline wyparl z poziomu niskich rowerkow tequeste gdzies w 93r ;) ale ramki sa bardzo zblizone - nie masz naklejki z jakims oznaczeniem producenta - jaki to rodzaj materialu ramy?
Obrazek

#17
Co tylko potwierdza wstępne założenie, że na tych moich gt-kach nie ma co drogiej szpejki wieszać. Przyzwoitość wystarczy.
Ten model żołto-niebieski nie był chyba taki zapomniany, skoro nawet na tym forum są jego zdjęcia – to inicjacyjny rower kolegi Zaskara. Bardziej mnie martwi to, o czym kol. Zaskar napomknął w tamtym wątku – że rama nie wytrzymała katowania, i pękła przy główce.
Opłakiwałbym go, bo zdążyliśmy się polubić...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#18
(e tam nie martw sie, pewien znajomy kultywujacy jazde na karakoramie - m.in. przejechal na nim pierwsza transkarpatie;) spawal juz co najmniej dwa razy (przy hakach), - ma wersje reynolds z 98r;) i dalej smiga:D
Obrazek

#21
alez ja w zyciu bym nie powiedzial, ze timberlane to cos gorszego czy cus;) po prostu w rocziku Twojego Timber aldk-u mial slaby osprzet i jeszcze rozwiazanie z fajka (nie ahead)

nie czepiam sie malowania co kto woli;) a tak jak tez juz wspomnialem timberlane wyparl/zastapil tequeste na poziomie niskich-srednich rowerkow

a rowerek ktory prezentujesz na fotce w sumie w takiej cenie warto by kupic - stan wyglada na swietny, cena atrakcyjna, jest i quadra i pelne stx.... ale chyba bardzo mala ramka ok 16" :/
Obrazek

#22
A skąd wiesz, w jakiej cenie? :-)
Właśnie się zastanawiam nad tym zakupem, szukam czegoś dla kobiety, na tych cienkich mavicach powinno być ok. Dałbym jej widelec sztywny, a sobie tę quadrę przytulił, jej dla lekkości, sobie dla orginalności...
... Pozamiatane, jest moja, a w zasadzie – będzie jej.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#23
no i dobrze, zes wzial - przynajmniej we wlasciwe rece trafila;)

a jeszcze odnosnie materialow=modeli gt, ow magiczny karakoram, w 93r byl z tego samego materialu co moja tequesta (tez nie jestem pewnien dokladnie, ale 94r)

identyczna naklejka na obu:
Obrazek


oraz wersja z 88/89r?? Karakoram w totalnie zajebistym malowaniu, tange troszke inna naklejka, ale ta sama najprostsza wersja rur:

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2009-10-11, 12:21 przez zimny, łącznie zmieniany 2 razy.

#25
jak wskazuje koleny pikciur - ricochet w wersji jeszcze all terra tez byl na tym samym zwyklym tange'u mtb:
Obrazek

Obrazek


rozmiarowka jest w katalogach


ok - sori za taki OT;)
na koniec xizang, na ktorego mozna sie poslinic;) (nie wiem czy farba jest orginalna)
Obrazek

#26
Malowanie tego Xizanga jest oryginalne, ostatnia produkcja 99' rok była malowana w ówczesnym kolorze teamu GT. Osobiście preferuję polerowany tytan w Xizangach. Ps bardzo mi się podoba kolor tego timberline i tequesty, barwy "team scream" :mrgreen: pasował by mi do koszulki. :-P