#46
skolioza pisze:Adamello napisał/a:
Nieco się podepnę do tematu aldka, bo nabyłem tą LAWINĘ , o której zimny wspominał.(...)
Sztyce ma 26.8. Stan całości ładny. Niedługo rozbiorę, poważę, przemaluję i zmontuje to na tarczówkach coby się jeździć dało...

a taki ładny rower był
Tak sobie tylko z wami żartowałem. No co Wy :?: :-D
Rower jest w dużej mierze oryginalny i to mnie trochę martwi bo nie ma co w nim robić. Ten wideł chyba wywale tylko nie mam takiego wiekowego sztywniaka coby tam wstawić. Malowanie jest superanckie, w ogóle nie widać ewentualnych odprysków (i tak ich jest niewiele) bo wszystko jest maskowane.

Chciałbym go troche zapgrejdować. Mam troche zalegającego XTRa 900tki tylko po pierwsze primo to jest na 8speed a koła są na 7 więc trzaby kompleksowo wymienić całość. Po drugie primo XTR jest '93 a rower '92, więc zatraci się oryginalność rocznikowa. No i po trzecie primo ULTIMO - po co mi ten kolejny,chyba ósmy już rower? Może by tak w przypływie dobrego nastroju noworocznego rozdać potrzebującym to i owo...

Miłej zabawy Sylwestrowej!!! Lecę do garażu.. :-P
https://www.facebook.com/evobikesycow

#48
Tak oczywiście aldku nie będę Ci tu zaśmiecał wątku. Jak pogoda się poprawi i wrócę do zdrowia może wykonam jakieś jazdy próbne i będę wiedział co zmienić/zostawić. Póki co jestem w trakcie konstruowania innej maszyny. Za chwil kilka początek wątku na forum.

BTW ja się o Lawine z nikim nie byłem. Cena minimalna na aukcji była ustawiona na 350-skontaktowałem się ze sprzedawcą coby nie przyspieszyć transakcji. No i się udało -po 2 dniach była u mnie 8-)
https://www.facebook.com/evobikesycow

#50
Melduję, że jest pewien progress inwestycyjny:
Obrazek


Kierowniczka riczejowska, 140 gramsów nos, mostek kore lite na 1 śrubę (dzięki corrado, czekam na gift dla Ciebie, jak dojdzie – pakuję i wysyłam) oraz sztyc kore lite nos, siodełko riczejowskie ciężkawe, ale fajne nos, plus kaseta sram tara ram i sznurki.

W drodze jest kierownica kore lite (do ewentualnej przymiarki, ale znacie mnie, riczej to riczej...) plus stare klamki avida 5 (gdy 5 jeszcze miało regulację modulacji) oraz błotoszczelny fd lx (ten z gumkami).

Listę poszukiwań otwiera hamulec sram 7 lub 5 (bo mam tylko jeden), może być czarny oraz manetki, tutaj nie mam opcji, myślę o srebrno-czarnych stx rc albo o jakiś gripshiftach.
Na koniec jeszcze koła, gdyby te araye co je wystawia kol. adamello były srebrne, nie byłoby kwestii.
Tak to wygląda.
:-D
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#57
Te nosa są z synkrosa. I na dodatek srebrne :-D
To kore korci, ale riczej jest riczej. Założymy, przymierzymy, będzie decyzja.
Czy 8 czy 7 – jeszcze nie wiem, tylna piasta to określi. Nie wykluczam 8, rower jest takim projektem "z przełomu wieków" – więc osiem ujdzie, choć dla swojej wygody wolałbym, rzecz jasna, siedem.
:-D
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#64
No więc pewien progress jest, poskręcałem, co miałem, do kupy, i wygląda to tak:

Obrazek


Obręcz ritchey ocr, opona wredencośtam ultralajt, kaseta jakiś sram, oraz kołowrót 737:

Obrazek


i kokpit, posłuchałem ojca dyrektora, jest koresram, jakkolwiek by to brzmiało :-D . Przytuliłem tu plastyklamki 7.0, ale z tych lepszych, mianowicie mające regulację modulacji pokrętasem:

Obrazek


Do kompletu brakuje już tylko przedniego koła (to tutaj zabrałem z speca córki). Więc jak kto ma jakiś mavic, araya, w dobrym stanie, i na zbyciu, to bym kupił. Sama obręcz też może być.

I jeszcze jedno: nie wiecie, skąd można wytrzasnąć okładziny na te gripszifty? Bo te wyślizgane są nieco...
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#65
Okładziny chyba u Niemiaszka są,nie wiem tylko czy 6.0 ma wymienne , X-raye miały na bank a te to nie wiem.
Ostatnio zmieniony 2011-02-13, 14:05 przez corrado, łącznie zmieniany 1 raz.
Lodzermensch

#67
6.0 i 600 tez miały wymienne - tak jak każde Grip Shifty.
Nie miały tylko skośnego kołnierza, tak jak X-Ray - tylko dość cienki kawałek gumy z podłużnymi karbami wewnątrz. Przypominał trochę grubszą dętkę. Ciężko będzie dostać, ale gdzieś chyba mam 400 albo MRXy - powinny pasować.
http://www.mountain-bikes.shop-1st.biz/ ... srt-1.html

Edyta:
Sory Aldek za powtarzanie się - nie zauważyłem Twojego posta. Ale w sumie to niech to zostanie.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#69
Mój ulubiony, LX z gumamy na błoto.
Jedyna przerzutka, która wytrzymuje u mnie ciężki sezon codziennej jazdy jesień-zima w błocku, śniegu i zamieci. Dziwne, że tych gum już nie dodają, pewnie dlatego, żeby ludziska wymieniali przerzutkę co sezon :-)
Ale wyrzutów sumienia nie mam, ten projekt ma być takim mostem nad wiekami, rama 97, amor 2004, to i przerzuta z tych lat ujdzie.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#71
Mi się w tej gumie naciąganej na baryłkę właśnie strasznie syf odkładał i szybko się jej pozbyłem na korzyść kółeczka Avida.
Chyba, że mówisz o tym uszczelnieniu przy wyjściu linki do pantografu? To jest dobry patent.
OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/OhVB/

Są: Bontrager Privateer ; Breezer Lighting ; Cannondale F900 ; Sunn Cross ; Viner Comp Line
Były: Puch ; Wheeler E1 Titanium ; DrJekyll i MrHyde ; FSR ; FSR2 ; Klein ; Puch2 ; Trek ; HKeK ; Endorfina ; Jose .

#72
O jednym, i o drugim. Ale rzeczywiście, chyba ten maleńki kondonek zapobiegający wchodzeniu brudu już w przerzutce ma kluczowe znaczenie.
Co do syfu w gumie z tyłu, to jakoś nie stwierdziłem bardzo tego, może miałeś cieńszy pancerz, i był luz? Tam ten wewnętrzny kołnierz dość ściśle przylega, w dodatku dość daleko od właściwej baryłki.
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/

#74
Grillon srillon, plastik sramtastik, tararam!

Oto jest. Major przyjechał, poszły piwa, i żeśmy poskręcali. O, taki nam wyszedł, skubaniec:

Obrazek


Kwarcówka w całej okazałości: czyli korba kwarc, fd kwarc, i rd kwarc takoż:

Obrazek


Widok na przód, czyli kore amore i sram tararam:

Obrazek


Tequesta i Montare na skraju przepaści:

Obrazek


No i rewers, na tle cokolwiek industrialnym:

Obrazek



Dobra, dzieci.
Kwarcówka ta niechybnie będzie zmierzać w kierunku roweru bezszimanowego, w zasadzie by to osiągnąć trza wywalić piasty (tył przeplecione będzie na piastę od Toma, przód dostanie całe koło Toma do kompletu, czyli rock comp). Zwracam uwagę szanownej publiczności, że z tyłu będziemy mieli pełne ocr podówczas :-D
Trza będzie też kopsnąć nowe, nie shimanowe jakieś linki. Ale tu pomysłu nie mam.
No i na przód pójdą neosy śmosy gripshifty od Yvesa, gdy poczta raczy je wreszcie dostarczyć.

A, i jeszcze jedno: Kwarcóweczka ta waży 12,5 kg.
Z ponad dwukilowym amorem o rurze aż w chmurze (to przez Majora, bo Major był pilotem oblatywaczem tego cuda, a że chłop jest z metra cięty, więc obciąć nie można było) i pedałami 670 g, to całkiem miła waga.

Aha, i jeszcze jedno. Po jeździe Major chciał tę kwarcówkę ode mnie koniecznie kupować :-D
Moje skromne dzieła: -> http://rpk.ehost.pl/wp/kategorie/rowery/