#16
Zajefajny :-) no i rozmiar ramy ekstra, nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że jak pojawia się Marin na horyzoncie to zawsze jest duży 😁
'92 Kona Cinder Cone
'99 Kona Kula
'95 Checker Pig CPX 4050
'94 Specialized Stumpjumper (kolor - blood red)
'96 Specialized Stumpjumper Comp
'96 Cannondale M800 Beast of the East
'97 Cannondale M900

#21
Rowek kozak, stan bardzo ładny.
Co do nitonakrętek (kiedyś przerabiałem temat w samochodzie) potrzeba specjalnej nitownicy. Poszperaj za takim nitem, który będzie miał odpowiednią średnicę (oczywiste) ale też gwint na standardowy rozmiar śrubki jak do bidonu.

Otwór należy lekko przeszlifować po krawędzi.
Wheeler Cross Line 3000 `93 -RESPAWNED
Alpinestars Cro-Mega LX `92 -IN PROGRESS
Breezer Thunder `92 -RESPAWNED
DB Axis `91 -IN PROGRESS

#24
skolioza pisze:bez przesady z tą specjalną nitownicą - w aucie parę zainstalowałem, wystarczy śruba i 2 nakrętki ;-)
Zaciskałeś stalowe nierdzewne? Widziałem takie filmiki instruktażowe do tej metody, ale nigdy nie próbowałem.
Mam niezłą nitownicę i z niej korzystam. Niestety jest to konstrukcja "prosta-nożycowa", więc w takim miejscu by nie dało się jej zastosować - przeszkadzałaby podsiodłówka. Potrzebna by była kątowa.
Tak czy siak, otwory pod nitonakrętkę M5 powinny mieć średnicę 7mm. Jak mają więcej, to chyba będzie trzeba rozważyć osadzenie gwintu M6.

#27
kurde fajna bryka ale fakt ramy były duże ja to bym siodełka nie potrzebował przy moim wzroście 165 :mrgreen:
bo bym klejnotami na górnej rurze wisiał :lol:
i ta korba xt zawsze mi się podobała
cron