No i jest! Trek Mogul Extreme. Stary nasz wyga admin wyczuł co być w tym Treku zamontowane powinno zdradzając mój plan a zakulisowo negocjacje już trwały. Nie sądziłem że do tej ramy uda mi się coś idealnie faktycznie pasującego i to tak szybko znaleźć, mam farta w tym retro roku
Ciekawa historia jest taka że po grafikach wujka G wlazłem na post RetroBikeUK jakiegoś gościa co rok temu chciał go sprzedać. Nikt mu nie odpowiedział, więc a nóż/widelec spróbowałem zagadać i bingo, gość się z DE odezwał, wciąż był dostępny i się udało sfinalizować transakcję. Na razie był rozkręcony bez rozbebeszania wnętrzności i wyczyszczony. Powiem że stan taki jakby ktoś kupił rower, się przejechał i wsadził go do garażu. Jedynie przezroczyste gumki z czasem pożółkły, ale nadal miękkie i elastyczne. Stan uszczelek kurzowych idealny. Wszystkie śruby puściły bez „obróbki”. Sterówka alu, karbonowy most, anodowane/polerowane dolne golonki, regulacja objętości komór powietrznych no i tłumienia/ciśnienia ofkors. Naprawdę fajna i ciekawa konstrukcja. Na jednym ze zdjęć widać o ile wyżej np wobec MAG’a 21 dolne golenie obejmują górne – 35mm. Nigdy nie wiedziałem też jak jest zrobiona ta regulacja pojemności komory powietrznej bo tylko w katalogach go widziałem. Ale po zdjęciu regulatorów bardzo prosto co na załączonych fotkach widać. Drugą moją chorobą był zawsze MAG21 i takowe dwa teraz mam, ale szczerze mówiąc jestem teraz zachwycony tym Mogulem choć miałem już najprostszego ongiś. Produkowano/oferowano go chyba tylko w 1994. Skolioza mówił i też można znaleźć po forach że produkowała go firma Showa. Notabene dalej zawieszeniami się zajmują. Teraz wymiana oleju zostaje bo mocno stłumiony, więc albo za gęsty albo zgęstniał przez tyle lat. Niestety manuala po sieci nie widzę i nie wiem jak się wyciąga lagi. Kurzowe uszczelki wyszły, jakieś niby zegery pod nimi wyjęte, ale nie wychodzi reszta. Może trzeba monco szarpnąć . Chyba się musze fachowcem czyli Kalim poratować.
https://photos.app.goo.gl/E3vXPDmYCIcunOyi1